winsr fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
mijn computer start niet meer op hij geeft gelijk een winsr fout , wast dat ook mag zijn. Ben in het bezit van Drive Image 7 en heb laatst ook een backup gemaakt. Alleen hoe zet je die backup terug?
Weet iemand hoe dat moet?

Alvast bedankt.

Ben al weer wat verder. Ik begrijp dat je een rescue diskette moet hebben om drive image in dos op te starten alleen die heb ik niet(Dom dom om die niet te maken) Heeft iemand ze voor mij? Anders ben ik bvang dat er weer een format aan zit te komen want ik kan echt niks meer doen.

Ben er al achter:rolleyes: je kunt dreive image 7 van cdrom opstarten:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Help aub, zelfde Probleem :(

Hey beste mensen,

Kheb dezelfde probleem, ik krijg als ik mijn PC aanzet gelijk dieelfde foutmelding.
Het is als volgt ontstaan: ik had zoals gewoonlijk mijn PC aangezet, niks aan de hand verder. Toen ineens kwam de melding dat er een Trojan(virus) was gevonden en ik kon ervoor kiezen om het te "healen". Dat wou ik natuurlijk doen en toen ik op "heal"kilkte kreeg ik blauw scherm met een melding die ik niet meer prcies kon onthouden.
Er stond iets in als: mocht dit de eerste keer zijn dat ik zo'n melding krijg dan zou het opnieuw opstarten het probleem kunnen verhelpen/oplossen. Ik dus mijn PC uitgedrukt en opnieuw proberen op te starten. En nu krijg ik steeds de foutmelding die Petje11 ook krijgt :(
Wat kan ik doen om dit te verhelpen, hoop dat iemand iets weet zodat ik weer gewoon gebruik kan maken van mij PC... alvast hardstikke bedankt!!!

Greetz Mikki

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan