Winternals

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Ik heb een vraagje over Winternals. Men gebruikt het hier op het werk, maar ik dacht dat het een soort recovery cd was waarmee je onder andere bestanden kon recoveren en wachtwoorden kon resetten. Het installeert een aantal programma's op de harde schijf waarvan ik eigenlijk niet weet hoe daarmee om te gaan. Is het mogelijk om een boot-cd te maken van deze programma's? Dan kan ik de pc's die anders helemaal opnieuw geinstalleerd moeten worden vanaf die cd revoveren, hetgeen veel tijd bespaart.

ik heb zon cd eens gemaakt werkt goed trouwens.
daar heb ik ook ghost 2003 en total commander,
en avast virus scanner in gezet.
ik weet niet of het legaal is of niet als je een copie zou,
krijgen van me.
de cd is zelf een soort van pre instalatie die alles kan.
dacht trouwens niet dat het niet iligaal zou zijn een,
zo'n pre install

Winternals is commerciele software en die hebben we bovendien hier op het werk, dus een kopie van de cd is niet nodig, dank je :). Mijn vraag is, hoe heb je die cd gemaakt? En hoe heb je de componenten geselecteerd (per component kan je aangeven dat je een cd wilt maken).

Overigens hebben we locksmith als apart programma, hoe krijg ik die op cd? Gewoon meebranden en dan zou die het moeten doen?

ik had daar een how 2 voor gebruikt maar weet niet,
meer waar ik hem vinden kan.
had het niet bewaard omdat de cd werkte en deed wat ik wilde dus vandaar ik vraag of je er een wilde.
lock smit zit er ook in trouwens.

Hmmm... Kan ik je bereiken via email? :)

Ik zoek eerst nog even naar een how to en als dat niet werkt, kom ik wel terug voor advies. Alvast bedankt!

je kan me bereiken op email ja
of msn maar

p.s nee ik had een andere daar kan je meer mee doen,
deze is minimaal had ik gezien

Ik ben eruit, ik heb nu een mooie cd kunnen branden. Ik was eerst bezig met allerlei bestanden bij elkaar schrapen en die op een cd proberen te bakken en die bootable te maken, terwijl je gewoon de boot cd wizard kunt volgen. Hoe simpel kan het zijn :rolleyes: .

Ik ben blij. Kan ik echter de overige proggies die winternals meelevert ook op die cd bakken? Zoals Disk Commander en NTFSDOS professional (de vraag is even niet of dat zinvol is, maar of dat kan).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan