WinXP-drivers gezocht voor ASUS CUSL2-C motherboard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grover

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Hoi,

Mijn vader heeft een ASUS CUSL2-C moederboard en draait daar nu Win98SE op. Graag wil hij er WinXP opzetten, maar hij heeft alleen de volgende support CD bij de PC gekregen:

'ASUS 815 series motherboard support CD for windows 98SE'.

Ik neem aan dat ik deze CD niet kan gebruiken onder WinXP, dus ik ben op zoek naar de support CD/drivers for Windows XP.

Op de ASUS website kan ik deze niet vinden: wie kan mij raad geven?

Alvast bedankt!

Aangezien er een 815 chipset op zit mag XP er geen problemen mee hebben. Waarom wil je die drivers installeren?

groeten...

Hoi,

Ik was in de veronderstelling dat ik specifieke moederbord-drivers nodig zou hebben voor XP, aangezien er ook een support CD for Win98SE bij mijn moederboard zat. Maar Win98SE kwam uit vóór dit moederboard, en WinXP is uitgekomen nadat dit moederboard op de markt was, dus ik heb geen enkele specifieke driver meer nodig voor dit moederbord, aangezien XP alles ondersteunt?

Thanx,
Grover.

Ik heb dat moederbord ook , werkt perfect in WinXP. Ik heb geen moederbord drivers geinstalleerd , die zitten al in WinXP :)

Alles werkt!

Bedankt voor de hulp: heb WinXP Pro geinstalleerd zonder specifieke moederboard drivers en alles werkt als een trein!

Grover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan