WinXP instalatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits willem II

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2005
Berichten
3
Hey

Ik of liever gezegd m'n pa heeft een probleem. We willen win98 upgraden naar XP. Dus ik zet de cdrom bovenaan het liijstje in de bios stop de XP pro cd er in en reboot de computer. Hij pakt m keurig maar ergens blijft ie hangen en krijg ik een zwart scherm en meer niet. Ik heb ook al geprobeerd om m te upgraden maar als ie dan gaat controleren krijg ik een melding dat de drivers van de grafische kaart niet goed zijn terwijl die niet geinstaleerd zijn. Als ze wel geinstaleerd zijn dan doet ie het ook niet. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb en wat ik hier aan kan doen? Het gaat om een Athlon XP 1800 met 512 mb ram en Asus v8200 Geforce 3.
 
haal eens de nieuwste drivers op voor xp en instaleer deze
 
Dat heb ik al geprobeerd mja die doen het niet onder Win98 en Xp krijg ik niet geinstaleerd. Als ik de cd er in stop en m op start dan chekt ie wel de hardware configuratie en gaat ie door naar de Xp setup daar laad ie allerlei dingen en blijft ie hangen zodra ie bij NTFS bestandsystemen is aan gekomen.
 
heb je een volledige versie van xp of alleen een upgrade versie.

als je een volledige versie heb en geen belangrijke bestanden op je pc heb staan dan zal ik als ik jou was windows volledig verwijderen en de volledige xp versie er op doen.
dan heb je de minste kans op conflicten lijkt me
maar ja, dan moet het wel kunnen natuurlijk:confused:
 
Ik heb een volledige versie van WinXP Pro. Ik heb C al geformateerd en als ik dan de WinXP Pro cd er in stop en m daar vanaf boot dan blijft ie dus hangen bij het laden van NTFS bestandssystemen hoewel de hdd Fat32 is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan