WinXP start niet meer correct op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker 2

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Ik startte zonet mijn Packard Bell iGo 4000 series laptop op en tot mijn verbazing was er iets fout gegaan. Ik kwam op een scherm waar iets stond over opstarten in veilige modus (aldanniet met netwerkinstellingen en nog iets), opstarten met vorige instellingen of normaal opstarten. Ik heb elke functie geprobeerd, maar hij start steeds opnieuw op en dan gaat hij naar hetzelfde venster. Packard Bell gebeld en die kunnen dus niets doen.
Wat kan ik nu doen? En als ik niets meer kan, kan ik dan op een een of andere manier nog bij Mijn Documenten komen om dingen eraf te halen?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Zie je bij het scherm waarin veilige modus staat niet een regel met laatst werkende configuratie probeer die anders eens.

Geplaatst door SJJ
Zie je bij het scherm waarin veilige modus staat niet een regel met laatst werkende configuratie probeer die anders eens.

Werkt niet :(

Edit:

w00t! een BSOD!
Nou ja, zo blij moet je daar normaliter niet mee zijn.

Maar goed, ik heb meer info over de fout:

UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME
*** STOP: 0x000000ED (0x81274848,0xC000009A,0x00000000,0x00000000)

Misschien zegt iemand dit? Alvast bedankt voor alle hulp :)

Laatst bewerkt:
Lees DIT even door, je kunt even chkdsk /r draaien staat er beschreven maar dan moet je wel de orginele xpcd hebben.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door SJJ
Lees DIT even door, je kunt even fdisk draaien staat er beschreven maar dan moet je wel de orginele xpcd hebben.

Ik heb zo'n Packard Bell laptop en ik kreeg er alleen een herstartdiskette bij.

Dan heb je een probleem, kun je ook niet opstarten in veiligemodus?

Dat word opnieuw installeren of de recovery cd er over heen maar dan ben je wel al je gegevens kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan