winzip ben ik dat nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

tdk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
29
ik zit nog steeds met 2 spelletjes ben ik in de cd aan het zoeken naar oplossing ben ik in cd van grachtenracer kom ik drivers video tegen staat er iets van mijn videokaart in mijn geval nvidia klik hem los staat er winzip self-extractor . er verder to uzip all files in w9x-618.exe to the specified folder pres the unzip button .kweet niet wat ik moet doen maar ik heb laatst die winzip ook al gedownload maar daar begrijp ik niks van mijn engels is ook niet zo goed maar zou ik mijn spelletje van davilex wel me kunnen spelen grt tdk
 
als je in de venster winzip extractor staat, zie je bv c:\windows/temp of zo staan, daar worden de bestanden uitgepakt(geunzipped) dus moet je naar c:\windows\temp gaan waar de bestanden uitgepakt zijn. en daar kun je je bestanden starten.

da mzzl
 
geld dit voor mijn spelletje wil i dan wel spelen rickv 16
 
nvidia kan nooit een spel zijn. dus is het een video driver(video stuurpogramma)
 
start je spelletje niet heb je Directx wel geinstalleerd. de hoogste versie is Directx 8...

de groenten
 
mijn direct x heb ik laatst gedownload 9.0, ook hier wel leuk dat je hier direct de goeie download krijgt alleen weet ik niet of ik winzip nodig om een spelletje te spelen groeten tdk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan