winzip nl.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
ik vind hem niet voor het in nederlands downloaden
graag de exacte download om aan te klikken mvrgroet gila
 
Naar mijn weten is deze er niet in het nederlands, je zult dan toch voor de engelstalige versie moeten kiezen.

je kan natuurlijk ook winrar gebruiken, deze is wel in het nederlands en je kan er hetzelfde mee als met winzip

je kunt hem hier downloaden
 
winzip winrar

winrar heb ik als program maar er wordt voor het openen gevraagd naar winzip32.exe en die vindt hij niet
hoe regel ik dat om deze programmas te openen groet gila
 
Heb je ooit wel eens winzip geinstalleerd? Vind de steeds terugkerende vraag naar winzip32.exe beetje dubieus. Draai je een Antivirusprogramma?
 
Winzip

bvestegezina ja ik heb hem wel eens geinstalleerd maar vanwege trage en super langzame outlook express heb ik hem
verwijdert nl.alles geprobeert om dat langzame in greep te krijgen!Dus hopelijk niets dubieuze aan van een geboren groninger.Maar omdat bij het openen van div.programmas steeds de vraag komt kan alleen met winzip32.exe geopend worden-daarom wil ik hem opnieuw installeren tenzij u mij aan kunt geven hoe ik het met winrar kan doen.
Vraag draai je een antivirus program JA meerdere indien gwenst zal ik ze noemen-in afwachtingm,met groet gila
 
Wat betreft Winrar, daar moet een ander op antwoorden, ik gebruik dat niet.
Vraag draai je een antivirus program JA meerdere indien gwenst zal ik ze noemen-in afwachtingm,met groet gila

Hou het bij één Antivirusprogramma, meerdere AV's kunnen elkaar heftig in de weg zitten zodat de pc eigenlijk onbeschermd is.

Toch nog een handleiding van Winrar gevonden: http://user.online.be/~hdesmet/help/
 
winzip

dat is een handleiding maar geen program download of zie ik dat niet goed groet gila
 
Kijk even in de post van Ron_123 hierboven, en dan het onderstreepte woordje hier, dat is een download-linkje. Maar goed, zo kan het ook: http://www.winrar.nl/
 
winrar heb ik reeds

is perfekt
maar ik weet niet wat ik moet doen om daarmede mijnprogrammas te openen
 
winzip en geen winrar

ik heb tijd genoeg ben op 1 week na 81 jaar en een rentenier
met ...groet gila
 
winzip winrar

ik weet nog steeds niet hoe ik dat met winrar kan oplossen
mvrgroet ruud
 
Ik denk dat het voor ons er niet duidelijker op wordt wat je nu precies wilt. Eerst heb je het over winzip en nu over winrar?
 
winzip winrar

ik probeer het duidelijk te maken
ik heb winrar program ik heb geen winzip program
bij het willen openen van een bepaalde map
komt de melding dat ze winzip32.exe niet vinden
dus ik kan de map(programma) niet openen
dan krijg ik van het forum te horen wat met winzip kan
is ook mogelijk met winrar
mijn vraag is dan hoe doe ik dat-met welke kunstgreep
hopelijk duidelijk met vriendelijke groet ruud
 
Klik rechts op het bestand dat je uit wilt pakken en kies openen met

Zoek in de lijst winrar op en zet een vinkje bij "dit programma altijd gebruiken......"
 
winzip winrar

ik probeerde een schermbeeld bij doorzoeken mee te geven maar dat lukte niet als ik een email adres krijg stuur ik het schermbeeld
 
Als de bijlage niet groter is dan 102kb kun je hem hier ook neerzetten
 
winzip mario

ik heb de foto tav mario aan het forum gestuurd
zal wel aankomen gr gila
 
Waar heb je hem heengestuurd?

Ik bedoel dat je je foto als bijlage mee kunt sturen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan