Winzip pakt niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurence

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
:mad: Heb problemen om driver vanuit Win zip uit te pakken. Driver voor HP-scanner die nu niet werkt. Bij uitpakken met Winzip krijg ik een "fatal error". Ik heb de driver al eens geinstalleerd zonder problemen. Na compu-crash moet alles opnieuw erop gezet worden maar hij heeft er nu weinig zin in. Wie o wie heeft de clou!! Thnx Laurence

Kan het zijn dat de zip met de driver erin beschadigd is, misschien wel door de crash van je PC. Probeer eens de nieuwste versie bij HP te downloaden en die uit te pakken.

Zip is nieuw

Kan het zijn dat de zip met de driver erin beschadigd is, misschien wel door de crash van je PC. Probeer eens de nieuwste versie bij HP te downloaden en die uit te pakken.

Thnx voor je support Bassie maar de zipfile is brand-new..hij wil hem op een of andere manier niet uitpakken..is self-extractor maar dus niet echt..

Thnx voor je support Bassie maar de zipfile is brand-new..hij wil hem op een of andere manier niet uitpakken..is self-extractor maar dus niet echt..

Je zegt een self-extractor. Waarom pak je hem dan uit met Winzip? Laat 'm eens gewoon draaien (dus zonder Winzip erbij te betrekken), en zichzelf uitpakken?

Tijs.

Wat gebeurd er idd als je het bestand zichzelf uit laat pakken.
En misschien moet je de driver eens opnieuw downloaden, kan zijn dat er de vorige keer toch iets niet helemaal is goedgegaan met downloaden en dat de zip beschadigd is.

Mocht het probleem zich dan nog voordien kun je misschien hier een linkje neerzetten waar je de driver weghebt, kunnen wij kijken of die het bij ons wel doet.

Sorry voor de late reactie maar heb het ff druk gehad. De scanner is nog steeds doodstil...Ik heb wederom geprobeerd de van de HP site gedownloade zipp-file te openen en weer loopt het .?>*&^-filetje vast. Het is de driver voor XP voor de scanjet 4200 c genaamd sj55du..kan de scanner dus nog steeds niet gebruiken..tja..:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan