winzip unzip

Status
Niet open voor verdere reacties.

louis14

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2014
Als ik een zipped file in een bepaalde folder staan heb en ik wil die unzippen naar de root maar de unzipped files moeten wel in mappen onder de root staan die onder de rechter kolom "path" staan in winzip moet ik dan unzippen naar selected folder en root openen of moet ik 1 click unzip kiezen?

Als je een zipped file dubbelklikt, waardoor je alleen de view functie gebruikt en geen folders ziet, maar alleen files, dan komen alleen files te staan in dezelfde map als waarin je unzipped.

Laatst bewerkt:
met "je ziet geen folders" bedoel je dat in de view functie (dubbel klik op de file) de rechter kolom path leeg is?

Met het dubbelklikken bedoel ik dat je dit doet in Windows Verkenner.

Wat je bedoelt met de rechterkolom weet ik niet, (blijkbaar heb je het over een bepaald programma(?), maar een folder wordt als volgt weergegeven:
uitpakken8.gif

Laatst bewerkt:
als jij in verkenner dubbel klikt op een file opent het winzip window (view funktie) :wel in dat window staat aan de rechter kant de laatste kolom genaamd path (elke file kan een path hebben).Path kan ook leeg zijn.
ik vraag mij nu af of de files in de zip nu geplaatst worden onder path geplaatst onder de selected folder waarnaar je wil unzippen.

Ik heb het antwoord van de support van winzip.Dit is de mail dat ze mij gestuurd hebben:
Hello Hans,

What version of WinZip are you using?

The Zip file format does not include saving a drive letter for a path. When you unzip files from a Zip file, you set the target folder. Please note the following example:

1. You open a Zip file and see that the path listed for the files is Folder1\Folder2\Folder3
2. You click Unzip and choose to extract the files into the C:\Unzipped folder
3. You will find "C:\Unzipped\Folder1\Folder2\Folder3\filename.ext"

In other words, the folders in the Zip file will be extracted to the folder you choose and the files will be in the deepest folder indicated in the path.

Please let me know if you have any further questions.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan