Winzip

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
is winzip echt nodig of kan men die ook verwijderen zonder problemen en blijft eea goed funktioneren groet en dank ruud

Winzip is om bestanden (bv gedownloade) die ingepakt zijn met zip uit te pakken. Je kan het wel verwijderen, maar ja, dan kun je dus geen zip bestanden meer uitpakken.

ten eerste, wat heeft dit met outlook express te maken?
ten tweede, welke windows versie heb je?
Ten derde, waarom wil je winzip verwijderen?
Ten vierde, gebruik eens leestekens ofzo...

Als je windows xp hebt dan kun je winzip wel gewoon verwijderen, win xp heeft nl. een eigen tool om zip bestanden te openen. Heb je een andere windows versie dan heb je winzip wel nodig om zip bestanden te openen.

Winzip is nodig als er bijv:een bestand mee is in gepakt.
Je kan het gewoon verwijderen maar dat betekend wel dat als je zip bestanden krijgt deze niet kan openen.
Zou em gewoon laten,zit toch niet in de weg.

Geplaatst door Pretender

Als je windows xp hebt dan kun je winzip wel gewoon verwijderen, win xp heeft nl. een eigen tool om zip bestanden te openen.

Ow? Welk programma mag dat dan wel wezen?

Ow? Welk programma mag dat dan wel wezen?
wat is dat nou weer voor vraag. Als win xp zelf een fucntie heeft om zip bestanden te openen dan is het toch geen programma. maar gewoon een functie van xp. gecomprimeerde mappen of zoiets heten ze dan.

Geplaatst door Pretender
wat is dat nou weer voor vraag. Als win xp zelf een fucntie heeft om zip bestanden te openen dan is het toch geen programma. maar gewoon een functie van xp. gecomprimeerde mappen of zoiets heten ze dan.

Ik heb zelf ook xp, maar zonder dat ik winzip oid installleer krijg ik het echt niet voor elkaar om zip bestanden uit te pakken, vandaar deze vraag.

Geplaatst door Robbert1978

Ik heb zelf ook xp, maar zonder dat ik winzip oid installleer krijg ik het echt niet voor elkaar om zip bestanden uit te pakken, vandaar deze vraag.
Het moet er toch echt wel in zitten.
Gecomprimeerde mappen inderdaad.
Erop dubbelklikken en een wizzard verschijnt om ze uit te pakken.

jaja ik snap het. Misschien heb je ooit ergens dat al veranderd.

Geplaatst door Pretender
jaja ik snap het. Misschien heb je ooit ergens dat al veranderd.

Hmm, ben je de eerste waarvan ik weet die dit dan voor mekaar krijgt. Ik niet namelijk...

winzip enz.outlook express

als 80 jarige met wekenlang problemen maak je geen grapjes
laat dat duidelijk zijn-winzip van engels in nl-met trial dat zegt mij niets-duidelijkheid svp-verder kan ik naast die langzame outlook express ook de neomale downloaden groet gila

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan