Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Pretender
Als je windows xp hebt dan kun je winzip wel gewoon verwijderen, win xp heeft nl. een eigen tool om zip bestanden te openen.
wat is dat nou weer voor vraag. Als win xp zelf een fucntie heeft om zip bestanden te openen dan is het toch geen programma. maar gewoon een functie van xp. gecomprimeerde mappen of zoiets heten ze dan.Ow? Welk programma mag dat dan wel wezen?
Geplaatst door Pretender
wat is dat nou weer voor vraag. Als win xp zelf een fucntie heeft om zip bestanden te openen dan is het toch geen programma. maar gewoon een functie van xp. gecomprimeerde mappen of zoiets heten ze dan.
Het moet er toch echt wel in zitten.Geplaatst door Robbert1978
Ik heb zelf ook xp, maar zonder dat ik winzip oid installleer krijg ik het echt niet voor elkaar om zip bestanden uit te pakken, vandaar deze vraag.
jaja ik snap het. Misschien heb je ooit ergens dat al veranderd.Ik heb zelf ook xp, maar zonder dat ik winzip oid installleer krijg ik het echt niet voor elkaar om zip bestanden uit te pakken, vandaar deze vraag.
Geplaatst door Pretender
jaja ik snap het. Misschien heb je ooit ergens dat al veranderd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.