[WIP] Nederlandse Verkeersborden GTA IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchelhal

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Berichten
216
Hoi allemaal,

Ik ben al weer een poosje bezig met GTA IV op de PC en ben begonnen met het maken van Nederlandse verkeersborden die boven de weg hangen.
Het gaat hier om de blauwe ANWB borden met daarop natuurlijk de plaatsnamen. Alleen maak ik de namen naar de plaatsen die in GTA IV ook te vinden zijn. Ik kan jullie eventueel later een screenshot laten zien maar ik moet ze eerst nog volledig afwerken.
Het ziet er best netjes uit. Hoge kwaliteit vooral in de nacht.
Je kunt er vanuit gaan dat het er ongeveer zo uit komt te zien:
http___www.rijkswaterstaat.nl_images_brochure_nieuwe_bewegwijzering_autosnelwegen_tcm174-183277..jpg

Zo ben ik het aan het maken maar dan met de plaatsnamen van GTA IV onder andere Francis International Airport en Broker.
Ik wil graag weten wat jullier hiervan vinden aangezien dit nog nooit eerder is gemaakt!

Ik kom later vandaag nog met een screenshot.

Groeten,
Mitchelhal
 
Heel leuk bedacht! Alleen hoe moet het nou in gta gebruikt gaan worden? Moet je dan een bestand vervangen ofzo?
 
Dat weet ik nog niet. Aangezien het niet 1 bestand is wat is bewerkt
 
je kan ook met winrar een sfx archief maken en dan zet je erbij dat ze de map moet selecteren van de installatie
 
ziet er goed uit zo. is eigenlijk wel een leuk idee zo om al die nederlandse verkeers borden te maken
 
Ik doe dit project niet meer. Heb de borden nog wel maar aangezien ik de textures in de modellen moet bewerken (wat ik niet kan) ben ik gestopt.
 
Jammer dat je bent gestopt, ik had de borden graag in GTA willen hebben....
 
ReneW19
Gelieve niet meer te reageren op topics die ouder zijn dan drie maanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan