wireles netwerkverbinding doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
Berichten
219
Hallo
Ik heb hier een laptop van mijn zus. De Fujitsu Siemens A1650G
Ze heeft deze 2dehands gekocht . en ze draaid op de orginele Windows XP home SP2
Het probleem is nu dat hij steeds zegt dat het draadloze internet niet verbonden is terwijl hij gewoon geinstalleerd is.
en ook het cdje van de kpn gebruikt heb om de verbinding te maken.
maar de laptop blijft de boodschap doorgeven dat het wireless netwerk wie kan mij helpen of heeft er een alternatief
vr gr marina:mad::confused:
 
Vaak zit er een knopje op een laptop waarmee het draadloze netwerk in/uitgeschakeld kan worden. Kijk eens in de handleing of deze laptop dat ook heeft en check dan eens of het knopje wel op aan staat.
 
Hallo
Ik heb hier een laptop van mijn zus. De Fujitsu Siemens A1650G
Ze heeft deze 2dehands gekocht . en ze draaid op de orginele Windows XP home SP2
Het probleem is nu dat hij steeds zegt dat het draadloze internet niet verbonden is terwijl hij gewoon geinstalleerd is.
en ook het cdje van de kpn gebruikt heb om de verbinding te maken.
maar de laptop blijft de boodschap doorgeven dat het wireless netwerk wie kan mij helpen of heeft er een alternatief
vr gr marina:mad::confused:
helaas er zit geen knopje om hem aan of uit te zetten wel een toets maar die reageert niet
vr gr marina
 
Ga eens naar Start-Instellingen-Netwerkverbindingen
Daar zouden minstens twee regels moeten staan:
- een voor de LAN-verbinding
- een voor de WLAN/Wifi verbinding

Als de regel voor de WLAN/Wifi daar niet staat is het draadloos internet niet geinstalleerd op de laptop.
Als ie er wel staat moet de status zijn "verbonden, met firewall".
Als ie niet verbonden is, klik dan met de rechtermuisknop op die regel en kies voor inschakelen. Lukt dat, dan zou ie het moeten doen.

Als ie verbonden is en het nog steeds niet doet, kijk dan eens of ie wel met de juiste router verbonden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan