wireless 802.2g

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-user

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
363
Weet iemand hoeveel een 802.2G kan overbruggen, hoeveel muren er tussen kunnen zitten???
 
Ligt sterk aan het merk, maar hoe meer muren hoe minder het berijk natuurlijk, maar zal binnenshuis rond de 50 mtr liggen denk ik
 
Ik wil graag een linksys plaatsen in de meterkast, het signaal moet dan door een deur of muur, en dan is het naar de pc via het trapgat een ruimte zonder muren, maar is dit een bezwaar, en laat dat signaal zich door het trapgat heen sturen?
 
Als je een goede wireless router neemt moet dat geen probleem zijn.

Je aan afstanden gaan denken die ook gehaald kunnen worden met een DECT telefoon
 
Tja is moeilijk te zeggen..

Maar als je 1 aanschaft vraag de verkoper de hemd van zijn lijf en probeer als het mogelijk te regelen als het niet naar behoren functioneerd (qua afstand die jij wil overbruggen) dat je iets anders kunt krijgen
 
Mijn zoon heeft de Linksys wireles networking set,werkt perfect door het hele huis heen ,zelfs in de tuin werkt het nog,Perfect setje.Staat dus ook in de meterkast en moet door deuren en muren ,maar werkt perfect.
Hij heeft de 11mps
 
Maar het schijnt dat 802.2g dezelfde afstand als de 802.2b kan overbruggen, maar heeft iemand hier 802.2b (dus 11mbps) en hoever kom je daarmee, hoeveel muren etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan