Wireless Connection in taakbalk ontbreekt

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maia

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Hallo,
Ik heb een Acer Aspire 3104WLMi laptop. In de taakblak mist het icoontje voor de draadloze netwerkverbinding. In apparaatbeheer staat Broadcom 802.11g netwerkadapter met een geel uitroepteken. Ik heb op de site van acer de driver gedownload en geinstalleerd. In apparaatbeheer dit apparaat verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas opnieuw een geel uitroepteken en geen icoontje inde taakbalk.
Kan iemand me vertellen hoe ik de draadloze netwerkverbinding werkend kan krijgen?
Alvast bedankt, Maia
PS: De laptop werkt met windows XP prof SP3.

Laatst bewerkt:
Sinds waarneer dit probleem??
Heb je eerder een nieuwere driver geinstalleerd??
Probeer anders een oudere driver..

Hoe installeer je deze driver eigenlijks??
Met een setup, of gelijk in apparaatbeheer..

Misschien moet je eerst zo'n WIFI schuifje of WIFI toetscombinatie of WIFI knopje indrukken voordat het WIFI gedeelte van je laptop het gaat doen?

Tijs.

@dnties

zou moeten werken, maar dan moet de driver zelf ook werken he.

@pedro270: Ik zie (gegeven wat de topic-starter heeft gemeld) geen directe reden waarom de driver onjuist zou zijn.
@topic-starter: Wellicht geeft deze driver meer resultaat (ik kan niet beoordelen welke driver jij gebruikt hebt). Natuurlijk moet dan wel de huidige driver-software worden gedeïnstalleerd voordat de nieuwe wordt geïnstalleerd.
Natuurlijk is verder niet uit te sluiten dat de hele WIFI unit kapot is, mocht het verhaal over WIFI schuifje etc. + installatie nieuwe driver geen enkele verbetering geven.

Tijs.

Hallo,
Ik heb geen idee hoe lang dit al zo is. Deze laptop gebruikte ik tot nu toe altijd bedraad.
Bij controle van het register blijkt wlanutil.exe niet aanwezig.
Lijkt haast geen toeval dus denk dat ik eerst dit ga proberen te herstellen.
Bedankt, Maia.

@dnties De topic starter zei: Kan iemand me vertellen hoe ik de draadloze netwerkverbinding werkend kan krijgen?
Hij zei, hoe krijg ik dit werkend, dus dat betekend dat het niet werkte

pedro270: Wie zegt hier nu dat het helemaal goed werkt? Ik zeg alleen dat de TS (naar duidelijk aangave) de driver al bij de fabrikant vandaan gehaald heeft. Dus dat de driver het probleem niet zou (mogen) zijn.
Zie verder de tips die ik reeds gegeven heb in mijn vorige postings.

Tijs.

Hallo allemaal,

Hierbij een draadloos antwoord. Alles werkt inmiddels prima. Waar 't probleem nu echt zat? Sorry dat is nog steeds vaag. Na eindeloos ditjes en datjes proberen en maar weer herstarten is het uiteindelijk gelukt. Wel met de driver van dnties.
Allemaal bedankt. Maia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan