Wireless desktop bluetooth reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alpha7

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
Opeens viel de verbinding van mijn Microsoft Wireless desktop 2000 weg. Ik heb de batterijen vervangen, driver opnieuw geinstalleerd en de ontvanger op andere USB poorten aangesloten, maar niets helpt.

Iemand een idee

Mvg. Paul

Hij wordt niet meer gezien in apparaatbeheer?

USB poorten allemaal ok? Check eens met een ander apparaat.

In het meest vervelende geval is de transmitter van het toetsenbord defect (of de ontvanger).

Inderdaad, hij wordt helemaal niet meer herkent.. Het is nog maar 5 weken oud en heb de verpakking en bon weggegooid. Mooi balen:rolleyes:

Dat verwacht je inderdaad niet zo snel bij een toetsenbord. Bon moet je altijd bewaren voor je brandverzekering ;)

Probeer voor de zekerheid de set nog eens op een andere computer uit, om uit te sluiten dat het inderdaad je toetsenbord/ontvanger is die defect is.
USB poorten aan de achterzijde, niet voor of op Hub?

Brandt er eigenlijk een lampje op de ontvanger of is ie héél klein (zoals van m'n Logitech muis) dat er geen led o.i.d. in zit?

Normaal gesproken moet je op de computer via Configuratiescherm -> Bluetooth eerst op zoek naar het apparaat waarmee je verbinding wilt maken (=Microsoft Wireless desktop 2000).
Zolang de batterijen het uithouden zou je daarna die verbinding niet meer moeten hoeven instellen.

Tijs.

Ik zal de set later op de dag op een andere pc uitproberen.

Bij configuratiescherm heb ik geen optie "bluetooth"... ik heb Windows 7.

Ik denk zelf dat de ontvanger kapot is want de muis en toetsenbord reageren beide niet.

Ik heb nu mn oude toetsenbord en muis aangesloten, die werken beide via USB.

Er is in Windows 7 inderdaad geen Bluetooth categorie (meer) in Configuratiescherm. 'Mijn fout'.
Zie hier hoe je Bluetooth-apparaten had moeten opsporen.
Kijk vanaf "Adding a Bluetooth Mouse to Windows 7, step by step".
Natuurlijk moet je Microsoft Wireless desktop 2000 in vind-modus staan, anders wordt hij niet gezien. [Meestal wordt die modus aangezet via een knopje.]

Hopelijk gaat het dan tóch nog werken op je huidige computer.

Tijs.

Dat was zeker niet de moeite waard om dat in je startposting te vermelden, he... :confused:

Tijs.

Ik heb de set geprobeerd op een andere pc, maar hij is gewoon kapot. Ik ga terug naar de winkel.

Jammer dat hij kapot is. Bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Lijkt me ook de beste keuze, terug naar de winkel. Hoop dat het (zonder bon) een serviceverlenende winkel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan