wireless draadloos internet stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
453
ik heb een nieuwe pc gekocht en ik kreeg er een wireless draadloos internet stick bij voor draadloos internet maar met die nieuwe pc wil ik met de kabel en op een oudere(nog niet zo oud) die draadloos internet stick doen maar nu zie ik daar geen aansluiting voor het zijn 2 van die kleine draadjes die je moet vast draaien maar op de nieuwe pc zit die aansluiting wel.
 
Hallo,

Het is tegenwoordig met dit soort kabels(Waar geen knik in mag komen):
B00006JAUW.03.LZZZZZZZ.jpg


En of dit is een hype:
linksys_wag200.jpg
 
Laatst bewerkt:
die kabels zijn het niet het is een soort stickje van 15 cm met die draadjes eraan
 
Oké ik dacht aan een USB Wireless Stick zoals dit:
AL7554_500x500.jpg


Alleen een voorbeeld hé.


Misschien moet je eens een foto makne van je stick incl achterkant PC.
 
me mobiel is kapot(enigste foto toestel in huis) en ik ga morgen nieuwe halen dus ik kan geen foto maken vandaag het zijn van die draadjes die je moet vastdraaien een beetje de zijkant van de aansluiting van het beeldscherm zo moet je het zien.
 
ik heb een nieuwe pc gekocht en ik kreeg er een wireless draadloos internet stick bij voor draadloos internet maar met die nieuwe pc wil ik met de kabel en op een oudere(nog niet zo oud) die draadloos internet stick doen maar nu zie ik daar geen aansluiting voor het zijn 2 van die kleine draadjes die je moet vast draaien maar op de nieuwe pc zit die aansluiting wel.

Bestaat gewoon niet....
 
ik heb het toch hier thuis staan maar kan geen plaatje van op google vinden
 
Er bestaan simpelweg geen USB WIFI STICKS die je met losse draadjes moet aansluiten, echt niet
 
Vind dit een beetje wazig alleen ene eerdere post die bestaan:p.

Dadelijk heeft hij hem open gemaakt.
 
bij dat papiertje van die stick stond op wireless for lan ofzo iets en op de gebruikers aanwijzing van de nieuwe pc staat dat ik hem moet vast draaien aan 2 van die dingen aan de achterkant
 
hij is helemaal zwart en op de gebruikeraanwijzing staat er ook niks over
 
15 cm lang... dat is veel voor een USB WiFi stick...

Zoiets?

wifi antenne.jpg
 
De bedoeling van zo'n ding is dat het op een PCI WiFikaart in de PC wordt aangesloten..... zit zo'n aansluiting er niet, dan zit er geen WiFi kaart in het apparaat en zul je die aan moeten schaffen of uit de nieuwe PC slopen (1 schroefje losdraaien). Alternatief kun je voor de oude PC een USB WiFi stick aanschaffen.....
 
De bedoeling van zo'n ding is dat het op een PCI WiFikaart in de PC wordt aangesloten..... zit zo'n aansluiting er niet, dan zit er geen WiFi kaart in het apparaat en zul je die aan moeten schaffen of uit de nieuwe PC slopen (1 schroefje losdraaien). Alternatief kun je voor de oude PC een USB WiFi stick aanschaffen.....

Je kan me een hoop wijs maken, maar heb toch echt nog nooit gehoord van een losse WiFi antenne die je met losse draadjes moet vastmaken aan een PCI WiFikaart.....
 
Je kan me een hoop wijs maken, maar heb toch echt nog nooit gehoord van een losse WiFi antenne die je met losse draadjes moet vastmaken aan een PCI WiFikaart.....

Ik eerlijk gezegd ook niet... misschien een REM antenne bij gekregen met lintkabel? :D


Wel met één dun draadje en een schroefkoppelingetje.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan