Wireless driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy46

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
heeft er iemand een wireless driver voor een compaq presario 700EA mijn laptop geeft namelijk bij apparaatbeheer een geel uitroepteken met vraagteken aan met daarbij NetwerkController. ( ik heb wel gewoon internet vandaar dat ik de wireless driver vraag)

Laat het mij A.U.B. even weten

alvast bedankt.;)

Weet je zeker dat het wireless is. Op de HP/Compaq site zie ik geen drivers voor wireless voor jouw notebook

over het oog gezien:o in elk geval is al het andere software wel aanwezig maar niet de ene die we moeten hebben..

ik heb er een wireless kaart inzitten. 22mbps wireless PCMCIA-karte dus dan moet er toch een driver zijn? ( is een extern kaartje)

Laatst bewerkt:
over het oog gezien:o in elk geval is al het andere software wel aanwezig maar niet de ene die we moeten hebben..

ik heb er een wireless kaart inzitten. 22mbps wireless PCMCIA-karte dus dan moet er toch een driver zijn? ( is een extern kaartje)

Je zult moeten vermelden welke PCMCIA kaart het betreft (merk + type).
Vermeld dan meteen ook even of je Vista, XP of wat anders gebruikt.

Tijs.

Je zult moeten vermelden welke PCMCIA kaart het betreft (merk + type).
Vermeld dan meteen ook even of je Vista, XP of wat anders gebruikt.

Tijs.

Op de netwerkkaart zelf staat dit:
22Mbps Wireless PCMCIA-Karte
Wise
wireless lan cable modem
ADSL
Model no. GL242201-OT

XPversie

Mooi dat het gelukt is! :)

Graag nog even de vraag op Opgelost zetten. Dat doe je door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan