jor177
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2012
Hallo,
mijn buurvrouw heeft geen standaard wirless internet, dus daarom heb ik op mijn netwerk, mn netwerk versteker aan gelosten en naar haar kant gericht..
ze was dolblij want nu had ze eindelijk draadloos internet met haar laptop!
Aleen is er nu een volgend probleem.. ik heb nu een pc met haar tv verbonden, alleen ze haat kabels dus ze wil geen kabels trekken van haar pc naar haar router..
dus had ik aan die pc mn wirless usb stick gedaan, zodat ze nu ook met die stick kon inloggen om mijn netwerk.. alleen die verbindig is takke sloom!!!
Terwijl de pc bij haar tv nog meer naar mijn kant staat.... en om het nog vreemder te maken, haar laptop heeft alle strepen van verbinding vol!
en er staat dat de verbinding Uitstekend is!!
Dus ik zat aan een paar dingen te denken:
1. Het netwerk van haar laptop delen met haar pc, die dus een draadloose usb heeft,,,
2. een kleine wirless router aanschaffen, niet een al te duure, maar wel eentje waar ze nog enkele jaartjes op veder kan..
3. Lan adapters, maar dat schijnt nog duurder dan en wirless router te zijn -.-
Ik zoek het liefst een goedkoop mogelijke oplossingen!!
Dus heb jij de oplossing, reageer, want ieder idee, kan de oplossing zijn!
p.s. sorry als de tekst niet helemaal goed ABN is, ik ben 13..
Stuur eventuele verbeteringen Prive
mijn buurvrouw heeft geen standaard wirless internet, dus daarom heb ik op mijn netwerk, mn netwerk versteker aan gelosten en naar haar kant gericht..
ze was dolblij want nu had ze eindelijk draadloos internet met haar laptop!
Aleen is er nu een volgend probleem.. ik heb nu een pc met haar tv verbonden, alleen ze haat kabels dus ze wil geen kabels trekken van haar pc naar haar router..
dus had ik aan die pc mn wirless usb stick gedaan, zodat ze nu ook met die stick kon inloggen om mijn netwerk.. alleen die verbindig is takke sloom!!!
Terwijl de pc bij haar tv nog meer naar mijn kant staat.... en om het nog vreemder te maken, haar laptop heeft alle strepen van verbinding vol!
en er staat dat de verbinding Uitstekend is!!
Dus ik zat aan een paar dingen te denken:
1. Het netwerk van haar laptop delen met haar pc, die dus een draadloose usb heeft,,,
2. een kleine wirless router aanschaffen, niet een al te duure, maar wel eentje waar ze nog enkele jaartjes op veder kan..
3. Lan adapters, maar dat schijnt nog duurder dan en wirless router te zijn -.-
Ik zoek het liefst een goedkoop mogelijke oplossingen!!
Dus heb jij de oplossing, reageer, want ieder idee, kan de oplossing zijn!
p.s. sorry als de tekst niet helemaal goed ABN is, ik ben 13..
Stuur eventuele verbeteringen Prive
Laatst bewerkt: