Wireless internet + lan-verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyroq

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Hallo iedereen,

Ik heb op mijn pc een wireless internetverbinding die het prima doet. Ik heb ook een (oude) xbox die ik vaak aansluit via lan-kabel met mijn pc om bijvoorbeeld films te kunnen kijken die op mijn pc staan via mijn xbox. Dit gaat via een vast ip-adres.
Het probleem is dat als ik mijn xbox aansluit, windows die verbinding voorrang lijkt te geven. Ik ontvang nauwelijks pakketten meer op mijn wireless connection. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Windows moet dus gewoon de wireless verbinding voor internet gebruiken, en de lan verbinding voor data-transfer.

Cyroq

Ik denk dat dat niet met windows te maken heeft, maar met de instelling van je router... wat voor router heb je ?

Ik zou het eigenlijk niet weten... Ik woon namelijk tegenover mijn huisbaas en ik zit op zijn wireless network.
Het zou best kunnen dat het daar aan ligt bedenk ik me nu, want er staat hier nog een computer in datzelfde netwerk en soms worden we er tegelijkertijd even uitgegooid...
Maar de router kan toch niet weten wanneer ik in mijn pc een lan kabel heb aangesloten naar een ander apparaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan