Wireless internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian-brian

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
40
:confused: problemen met draadloos internet sinds van de week kan ik niet meer met mijn laptop op mijn draadloos internet MAAR het is niet alleen bij mijn thuis als ik mijn laptop mee naar mijn vriendin op stage neem dan kan ik daar op niet op het internet
ik weet alleen dat mijn laptop een ip meer binnen krijgt. hij geeft bij alles aan 000.000.000

ik hoop dat iemand mijn verder kan helpen. het kan natuurlijk ook dat de Wireless netwerk kaart kapot is.
 
ga eens naar start/uitvoeren typ cmd en dan krijg je de command prompt te zien.tik dan het volgende in:

ping 172.0.0.1 en druk dan op enter. dan krijg je wel of geen reactie.verder moet je eens in het logboek kijken van de computer of daar geen rode regsitraties staan en zo ja,welke rode registraties.
start/uitvoeren en tik dan eventvwr
 
Ok, duidelijk

Ga eens naar start>instellingen>netwerkverbindingen.

Klik daar rechts op je draadloze verbinding. Wat zie je, bijlage 1 of 2?.

Klik eens op [herstellen].

Die ip 0.0.0.0, waar zie je die?
 

Bijlagen

  • uit.jpg
    uit.jpg
    4,7 KB · Weergaven: 33
  • aan.jpg
    aan.jpg
    8,5 KB · Weergaven: 26
ga eens naar start/uitvoeren typ cmd en dan krijg je de command prompt te zien.tik dan het volgende in:

ping 172.0.0.1 en druk dan op enter. dan krijg je wel of geen reactie.verder moet je eens in het logboek kijken van de computer of daar geen rode regsitraties staan en zo ja,welke rode registraties.
start/uitvoeren en tik dan eventvwr

Als je naar localhost wil pingen is het nog altijd 127.0.0.1 ;)
 
antwordt

Ok, duidelijk

Ga eens naar start>instellingen>netwerkverbindingen.

Klik daar rechts op je draadloze verbinding. Wat zie je, bijlage 1 of 2?.

Klik eens op [herstellen].

Die ip 0.0.0.0, waar zie je die?

dat heb ik zelf al geprobeert en alles bijft op 0.0.0.0.0.
(ik volg zelf ook een ict op leiding)
 
andwoord

ok, maar WAAR zie je dat ipadres 0.0.0.0?

bij draadloze netwerkverbinding bijft alles op 0 staan niet alleen ip.
maar het is niet allen bij mijn thuis het is ook bij mijn vriendin en op mijn stage adres daar kan ik ook niet online komen via draadloos. dus aan mijn router kan het niet liggen.
 
>

Okej ik heb er niks aan gedaan en nou doet die het thuis op eens weer maar bij mijn vriendin en op stage nog steets niet als iemand daar nog een oplosing voor heeft dan probeer ik het een keer alvast bedankt:thumb:
 
je moet ook rekening houden met het feit dat je normaliter elke verbinding apart moet aanmaken.het lijkt mij nml sterk dat de verbindingen bij je vriendin en op stage geen enkele vorm van beveiliging hebben.Toch?
 
het lijkt mij nml sterk dat de verbindingen bij je vriendin en op stage geen enkele vorm van beveiliging hebben

Is een mogelijkheid, maar TS gaf aan thuis "ineens" geen verbinding meer te hebben.

Achteraf zit ik te denken aan een grappenmakert die een onbeveiligd netwerk zonder routerwachtwoord op slot heeft gezet, en dat nu heeft teruggedraaid, maar dat is wellicht wat ver gezocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan