Wireless Lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

COMPUTERMAN

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Hallo

Heb een netwerkje van drie computers en 1 laptop.
Met 1 van de computers heb ik wat problemen.
Als ik hem opstart dan is alles oke.
Doch op onbepaalde momenten kan ik geen verbinding meer met internet krijgen.
Terwijl de de verbinding en snelheid op uistekend staan.
Wanneer ik dan op verbinding herstellen druk gebeurd er niets ,dat wil zeggen het bord met de verbinding verbreken blijft voor staan.
Bij annuleren van deze opdracht gebeurd er ook niets.
De computer wil dan ook niet op de gewone manier uit.
Doch als ik wanneer ik verbinding heb de herstel toets indruk gaat alles wel oke.
Heb een Asus Router en een Asus pci adapter WL-138G
Zou iemand weten wat dit kan zijn ?

Dank u

Laatst bewerkt:
Ja ik :)

Ik heb hetzelfde probleem af en toe :mad:

Ondanks dat de signaalsterkte prima is, kan ik geen verbinding meer maken. Ik moet de PC dan geforceerd afsluiten.

Ik heb een Belkin router/modem.

Dank voor jr reaktie

Het is en blijft vreemd.

Maar ook op het forum blijft het stil , denk dat het of weinig voorkomt of dat het een probleem is waar door niemand een oplossing voor kan worden opgehoest.

Belkin, Casema, PC,.. zelfde probleem

In November ben ik over gegaan van KPN/Het Net naar Casema. Ik heb een soort gelijk probleem. Soms lukt het nmet herstellen, soms niet. Verbinding valt ineens weg tijdens een sessie. Ik gebruik op dezelfde router een laptop (Dell) geen enkel probleem.
Bij Belkin krijg ik hierover ggg, en ook Casema helpt niet echt mee.

De router staat ingesteld op Dynamic IP en in de PC alles op auto (IP adres ed.). Nu heb ik gehoord dat het mogelijk wordt opgelost door een vast IP adres in te geven. Dit moet ik nog proberen.

Is mijn aan name juist dat het probleem niet in de router ligt? Ik heb alle kanalen geprobeerd (dat is ook het enige antwoord van Belkin).

Intussen wordt ik er aardig moedeloos van

MarjAnton zei:
In November ben ik over gegaan van KPN/Het Net naar Casema. Ik heb een soort gelijk probleem. Soms lukt het nmet herstellen, soms niet. Verbinding valt ineens weg tijdens een sessie. Ik gebruik op dezelfde router een laptop (Dell) geen enkel probleem.
Bij Belkin krijg ik hierover ggg, en ook Casema helpt niet echt mee.

De router staat ingesteld op Dynamic IP en in de PC alles op auto (IP adres ed.). Nu heb ik gehoord dat het mogelijk wordt opgelost door een vast IP adres in te geven. Dit moet ik nog proberen.

Is mijn aan name juist dat het probleem niet in de router ligt? Ik heb alle kanalen geprobeerd (dat is ook het enige antwoord van Belkin).

Intussen wordt ik er aardig moedeloos van

gaat de netwerkverbinding niet toevallig in energie modus??

?????

Dank voor je bericht.

Maar weet niet wat je bedoeld.
Heb alles van Asus.

En werk via de kabel

Ik bedoel energiebeheer
gan naar netwerkverbindingen, klik met re muis op je netwerk kaart
klik op eigenschappen
klikop tabblad energiebeheer, vink energiebeheer weg

Helaas niets

In iedergeval niet voor mij, alles staat goed. Nu heb ik van een collega begrepen dat mogelijk het kiezen van een vast IP adres de oplossing biedt. Heeft één van jullie hier ervaring mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan