Wireless Netwerk in combinatie met Lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillazInstinct

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2003
Hoi,

Ik vroeg me af. Is het volgende mogelijk?

Ik heb een wireless netwerk thuis, voor 2 computers. 1 Laptop en 1 Dekstop PC. Nou heb ik nog een 2e Desktop PC op mijn kamer staan. Is het mogelijk om naast een wireless netwerk ook nog een Lan verbinding te kunnen leggen tussen die 2 pc's? en dan geen Wireless Lan verbinding maar eentje met zo'n kabel.

Bedankt. :)

Als het goed is heb je Router ertussen hangen,en daar zullen waarschijnlijk een viertal insteekcontakten zitten voor een net werkkabel.............

Geplaatst door marcel bosveld
Als het goed is heb je Router ertussen hangen,en daar zullen waarschijnlijk een viertal insteekcontakten zitten voor een net werkkabel.............

Nou daar zit het probleem. Ben het vergeten erbij te zetten.

De Router komt beneden, en wij kozen voor Wireless omdat je dan niet helemaal de muren moet openhalen om kabeltje te leggen naar boven ( waar ik nu zit ), EN mijn vader heeft een laptop dus is lekker makkelijk.

Dus vraag ik me af. Die 2e pc die ik hier heb, die hoeft niet aan het internet verbonden te worden. Dus wil ik die voor alleen lan verbinden met een andere pc die ook hierboven staat. Nou is zo'n netwerkkaart voor wireless best duur, en daarom:

Is het mogelijk om in 1 pc. een Wireless netwerk kaart te hebben en een normale netwerk kaart voor alleen de lan?

zoals het nu begrijp wel een twee pc op jou kamer niet op het internet maar gewoon onderdeel maken van een netwerk door een netwerkkaartje,..............dat kun je zo doen ja dus!

zoals het nu begrijp wel een twee pc op jou kamer niet op het internet maar gewoon onderdeel maken van een netwerk door een netwerkkaartje,..............dat kun je zo doen ja dus!

nou 1 van die 2 pc's wil ik wel op het internet aansluiten dus via een Wireless netwerk kaart. Dus dat geeft geen problemen? 2 Netwerkkaarten in 1 pc?

Je kan zonder problemen 2 netwerkkaarten in èèn pc plaatsen,en een kabeltje ertussen en onderdeel maken van het netwerk.

Je kan zonder problemen 2 netwerkkaarten in èèn pc plaatsen,en een kabeltje ertussen en onderdeel maken van het netwerk.
Bedankt! :D dan is dit opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan