Wireless probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewout_barney

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2005
sinds kort heb ik thuis een draadloze verbinding aangelegd. nu heb ik het volgende probleem: zodra het draadloze netwerk maar iets belast wordt loopt de verbinding helemaal terug. soms valt tie zelfs uit.

Ik heb het zo staan ik heb vanaf de router een acces point aangesloten en een (goedkope) antenne in mijn pc!! Dat werkt allemaal perfect zolang het netwerk maar niet te veel belast wordt! maar zodra ik ook maar iets download dan zakt de hele verbinding in.

Nu is mijn vraag kan de oorzaak zijn dat ik een wat goedkope antenne heb?

Groetjes Ewout

signaalsterkte

In het begin uitstekend maar zodra ik iets ga downloaden of ook maar iets belast verandert dat naar steeds minder tot zelf laag!!! dat is met de snelheid ook zo in het begin zit ik met 54 Mbps en dat loopt gewoon terug.... 36 Mbps 24Mbps tot soms zelfs 1 Mbps en als het nog slechter wordt heb ik helemaal geen verbinding meer.

Ik zit met net hetzelfde probleem, alleen heeft dit bij mij niet zo duidelijk te maken met de belasting. Mijn laptop met ingebouwde antenne staat ocharme 3meter van de draadloze router verwijderd. Hij start altijd bij 54 Mbps, maar 5 minuten later gaat hij al naar 48, 36, of 24 Mbps en soms nog minder...
In het foutmeldingen-logboek vind ik de volgende fouten:

De machtigingsinstellingen (toepassingsspecifiek) verlenen geen machtiging aan Activeren (Lokaal) voor de COM-servertoepassing met CLSID {E367E1A1-E917-11D0-AF5F-00A 02448799A} aan de gebruiker LAPTOP\Hans SID (S-1-5-21-1795213832-126356394 8-2891519134-1005). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerdershulpprogramma van Component Services.

en ook:

De masterbrowser heeft een servermelding ontvangen van computer GOEDELE die meent de masterbrowser voor het domein te zijn op transport NetBT_Tcpip_{D22A92B2-D1DA-469 1-9. De masterbrowser wordt gestopt of er wordt een verkiezing afgedwongen.

Heeft dit hier iets mee te maken, en zo ja, hoe kan ik dit verhelpen???

Alvast bedankt!
Haak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan