wireless router niet te bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Ik heb een nieuwe wireless router (access point) in mijn bestaande netwerk gehangen, zodat ik ook met de laptop draadloos kan internetten. Ik heb hem geconfigureerd en ingesteld, ik kon hem gewoon benaderen. Ook nadat ik de router had gereboot. Nadat ik mijn pc opnieuw opstartte, kon ik de wireless router niet meer benaderen, ook niet pingen. De ip-adressering wordt verzorgd door de reeds bestaande router in mijn netwerk. Het ip adres krijgt mijn pc nog steeds van deze router en is niet gewijzigd.

Ik kan het ding nu niet meer benaderen en dus ook niet gebruiken. Is er een manier om het ding handmatig te resetten ofzo, want ik heb nu wel een probleem.

Joepie. Ik heb het ding kunnen resetten en opnieuw instellen, maar ik heb nog steeds geen connectie met de rest van mijn netwerk. Iemand suggesties? Ik heb al eens gezocht op wireless maar dan vind ik niet echt veel bruikbaars.

Geplaatst door hangmat
Joepie. Ik heb het ding kunnen resetten en opnieuw instellen, maar ik heb nog steeds geen connectie met de rest van mijn netwerk. Iemand suggesties? Ik heb al eens gezocht op wireless maar dan vind ik niet echt veel bruikbaars.

Al wizard netwerkinstellen uitgevoerd? Je moet natuurlijk wel de goede werkgroep hebben ingesteld alvorens het netwerk te kunnen bereiken...
Tis maar een idee..

Het lag denk ik aan een instelling van de encryptiesleutel en een dns probleem, want al de rest werkt wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan