wireless signaal laag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kleef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Hmm de laptop hebben we nu niet maar dat vogel ik later uit maar de router moet wel door veel muren

Ik heb exact hetzelfde probleem, het wordt nog gekker.
Signaalsterkte zeer laag, messtal 1 van 5 streepjes op beide pc's (Ik heb er dus twee draadloos aangesloten) Op mijn laptop heb ik echter de maximale 5 streepjes of 4, dus een prima signaal, terwijl de drie computers naast elkaar staan!
Heeft iemand een oplossing?

Thanx

Gregor

Welkom,

Op helpmij is het niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te plaatsen (staat ook in de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het installeren)

Daarom heb ik je vraag een eigen plek gegeven.

Welkom,

Op helpmij is het niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te plaatsen (staat ook in de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het installeren)

Daarom heb ik je vraag een eigen plek gegeven.

o.k. geen probleem, ik vind het wel vreemd omdat ik over exact hetzelfde probleem praat, maar o.k.

Als ik jou was zou ik eens proberen om e.e.a. wat verder uit elkaar te plaatsen, er staat immers niet voor niets in sommige manuals dat je apparatuur minimaal 1,5 meter van elkaar gescheiden moet houden.
Ik heb een soort zelfde probleem gahad met mijn laptop en toen bleek gewoon dat ik te dicht in de buurt van mij WiFi printserver zat met dat ding.

Als ik jou was zou ik eens proberen om e.e.a. wat verder uit elkaar te plaatsen, er staat immers niet voor niets in sommige manuals dat je apparatuur minimaal 1,5 meter van elkaar gescheiden moet houden.
Ik heb een soort zelfde probleem gahad met mijn laptop en toen bleek gewoon dat ik te dicht in de buurt van mij WiFi printserver zat met dat ding.

Probleem is dat ik alleen met mijn laptop weg kan lopen, de andere twee staan "vast" op mijn kantoor. En de laptop heeft nu juist wel een goed signaal.

Misschien dat een bridge dan een oplossing is dan heb je 1 wifi signaal en de 2 computers bedraad.
Wat doet trouwens 1 van de computers als de andere uit staat en de laptop ver weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan