Wireless Tele 2 Router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie panda antivirus + firewall 2008

ik denk eerder dat het aan firewall 2008 ligt dan aan de antivirus

oke

ik zie panda antivirus + firewall 2008

ik denk eerder dat het aan firewall 2008 ligt dan aan de antivirus

dat denk ik ook ja, ik heb ff zitten zoeken waar ik me internettoegang kan instellen,
maar het énige wat ik kan doen is: Kijk screens

Bijlagen

• 1.PNG
    1.PNG
    46,9 KB · Weergaven: 26
  • 2.PNG
    2.PNG
    47,6 KB · Weergaven: 19
ok probeer eens panda antivirus + firewall er af te gooien en daarna gewoon AVG 8.5 free o.i.d. installeren en de windows firewall gebruiken en geen andere.

al die extra firewalls zijn alleen maar irritant en vrijwel alleen maar nuttig als je doelwit van hackers bent/word. en die kans is vrij klein..

liever niet

ok probeer eens panda antivirus + firewall er af te gooien en daarna gewoon AVG 8.5 free o.i.d. installeren en de windows firewall gebruiken en geen andere.

al die extra firewalls zijn alleen maar irritant en vrijwel alleen maar nuttig als je doelwit van hackers bent/word. en die kans is vrij klein..

ik heb liever niet dat panda firewall eraf gaat, omdat ik daarvoor betaald heb. Maar ik kan hem wel even uitschakelen en windows firewall aanzetten, om te kijken of ik dan wel verbinding met internet kan maken. En met windows firewall kan je wel uitzonderingen maken. Maar moet ik dan een poort toevoegen ofzo iets? ZIE SCREEN :)

Bijlagen

• 1.PNG
    1.PNG
    40,6 KB · Weergaven: 25
dat is voor als je poorten als uitzondering wilt toevoegen voor bijv als je met torrents download. of sommige games of programma's hebben een poort nodig die open dient te zijn.

je hoeft er op het moment geen uitzonderingen toe te voegen.

ok

dat is voor als je poorten als uitzondering wilt toevoegen voor bijv als je met torrents download. of sommige games of programma's hebben een poort nodig die open dient te zijn.

je hoeft er op het moment geen uitzonderingen toe te voegen.

oke, dan weet ik niet meer wat ik kan doen. Ik denk dat jullie nu ook niks meer weten

nog een andere oplossing?

Is er meschien nog een andere oplossing om draadloos internet op me kamer te krijgen?
of kunnen jullie me niet meer helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan