Wireless verbinding direct opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Hoi,

Mijn vriendin heeft een Siemens Amilo Li1718 en daarvan doet het draadloos-newerkverbinding knopje niet meer. Het vervelende van deze laptop is dat hij niet opstart met standaard het draadloos netwerk ingeschakelt. Je moet altijd nog appart op een knopje klikken. Nu doet het knopje het niet meer en heeft zij dus geen Internet meer.

Weet iemand hoe ik in Vista de instellingen kan wijzigen zodat deze laptop gewoon opstart mét draadloos internet ingeschakelt?
Of anders.... weet iemand hoe het zou kunnen komen dat dit knopje niet meer naar behoren werkt?

Ik heb wel al gekeken of alle drivers goed zijn geïnstalleerd en dat zijn ze ook daadwerkelijk.

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Groet,

Mitsie007

Misschien dat je dan eens kan gaan kijken op de site van Siemens of er geen nieuwere drivers zijn, hoe dan ook herinstalleer de drivers dan eens :thumb:

Om te weten hoe je kan aanpassen op die siemens dat het internet automatisch aangaat zou ik er toch moeten voorzitten en er wat meer prutsen wat dus niet zal lukken ;)
Ik heb nog nooit zoiets gehoord dat je eerst een knopje moest indrukken na het opstarten voordat je op internet kan, vind het maar vreemd :P

Je hoeft niet specifiek iedere keer op het knopje te drukken om de WIFI aan te zetten. Als je al met behulp van de FN toestcombinatie dat aan heb gezet of aan de hand van een schakelaar/ in dit geval het knopje eenmalig te drukken moet die automatisch aan gaan. Het kan zijn dat het netwerk waar die verbinding mee maakt niet automatisch is opgeslagen om er meteen verbinding mee te maken.
Desnoods kan je dan eventueel de drivers voor de hotkeys herinstalleren op de site van Siemens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan