Wireless verbinding maken werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

powerattack1

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Beste helpmij-ers,

Ik had een oude pc die ik niet meer gebruikte, daar zat nog een netwerk-kaart in.
(pci-card 54 siemens) Ik heb hem aan m'n buurjongen gegeven om tegen mij te gamen via mijn draadloze netwerk. Hij had al een vaste kabel naar zijn eigen internet. Nu heb ik hem ingebouwd in de computer van mijn buurjongen, en de drivers geinstalleerd. Als ik naar mijn wireless-network ga zie ik een aantal netwerken, onderandere die van mij. 3-4 streepjes sterke verbinding. Maar als ik probeer te connecten zegt hij:

"windows is unable to connect to the selected network. The network may no longer be in rane. Please refresh the list of available networks, and try to connect again."

Is het dat de lan verbinding in de weg zit? Die heb ik al bij apparaatbeheer uitgezet dus dat kan het denk ik ook niet zijn.

Ik hoop dat jullie me kunen helpen!

Alvast bedankt

Ik denk dat je bedoelt "the network is no longer in range", wat betekent dat het netwerk buiten bereik is. Je zit net te ver weg en/of het signaal wordt geblokt door de muur.

Out of Range

Ja, dat word daar mee bedoelt. Maar dat is niet het probleem. 3-4 streepjes sterke verbinding van de 5 streepjes. En als ik probeer te verbinden met een router waarbij alle 5 de streepjes vol zitten, krijg ik hetzelfde.

In iedergeval bedankt voor het meedenken maar dit is niet het probleem

Routerinstellingen

Zou het kunnen zijn, dat ik eerst nog wat bij de router moet instellen? IP adres of iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan