wireless: wel verbinding maar geen internettoegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

maria020

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2011
Berichten
1
Hoop dat iemand me kan helpen! Het probleem: sinds gisteravond zomaar ineens (zonder dat er naar mijn weten iets veranderd is aan instellingen) geen internettoegang meer via wireless acces point.

Paar weken geleden nieuwe laptop gekocht & wireless geinstalleerd (telfort 20mb/s abo), router in de kelder = iets te ver weg om op zolder connectie te hebben dus halverwege in de keuken een linksys wireless acces point 54mbps neergezet (met kabel vanaf router). IP adressen werden netjes automatisch toegewezen (router = 192.168.1.254, acces point = 192.168.1.60)

Alles werkte met snelle verbinding maar gister dus ineens niet meer! Wel verbinding met acces point, maar geen internettoegang. Directe verbinding met router werkt wél, dus ligt waarsch niet aan router. Verbinding met acces point dr uit gooien & opnieuw aanmaken werkt ook niet, met firewall heeft t ook niets te maken want die uitschakelen levert ook niets op. En: huisgenootje kan met haar laptop wél via dat acces point op internet nog steeds!

Wat is dr gebeurd... en interessanter nog.. hoe kan ik dit oplossen :) ??

Zou super zijn als iemand me verder kan helpen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan