Wisesearch.de definitief verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldenluck

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Berichten
29
Sinds enkele weken heb ik als ik mijn browser (chrome) opstart steeds de pagina wisesearch.de erbij staan, verwijderen het steeds bij de instellingen en draai daarna SUPERAntiSpyware, dan ben ik er aantal dagen van verlost, en dan na een paar dagen verschijnt het weer, heel iritant. Moet ik misschien nog een antimalware programma draaien, zo ja welke kan ik het beste nemen?
 
Heb dat ook gehad van alles geprobeerd echt van alles,en wat hielp was google chrome verwijdert en weer er op gezet geen last meer.
gr Ben
 
De pagina was wisersearch.com/?channel=de en niet wisesearch.de zoals ik eerder zei. Zal nog laten weten later deze week of ik er echt vanaf ben.
 
Moest hij nog terugkomen kan je hem verwijderen uit instellingen en daarna eens scannen en verwijderen met Malwarebytes. Hierna pc herstarten en het zou opgelost moeten zijn.
 
Bedankt voor de suggestie, ik heb Malwarebytes gedownload, instelling chrome nagekeken, laten scannen, pc herstart, en daar was het weer wisesearch.com. Ben haast in staat een andere browser te nemen, maar vind chrome zo prettig om te gebruiken. Dus als iemand nog een idee heeft wat ik kan proberen, graag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan