wisselbestand foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stiletto

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
hey, ik weet niet echt waar ik dit moet posten maar ik krijg deze foutmelding als ik een cab bestand wil uitpakken, het uitpakken van het bestand is mislukt, waarschijnlijk door gebrek aan geheugen (te weinig schijfruimte voor wisselbestand), c schijf = 70 gb beschikbaar bij wisselbestand aangepaste groote staat er dit 2046 4092
kan iemand mij helpen ? groetjes

Hoe groot is die cab? en welk type bestandssysteem wordt er gebruikt? FAT32 of NTFS?

Zet eens eerst dat wisselbestand op een vaste waarde, 500mb is groot zat, of laat het windows zelf regelen, maar dat heb je constant geratel van de harde schijf.

het is gewoon msn wat ik wil uitpakken en dan krijg ik die foutmelding, bij bestandsysteem staat er NTFS, vastewaarde 500 mb ? hoe doe ik dat precies ? en welke nummer moet ik daarzo intikke gewoon 500 dan ? :S

Ja, 2 x 500, voor de minimale en maximale groote, en op instellen drukken, daarna rebooten.

Misschien is het raadzaam om hem eerst op 0 te zetten, te rebooten, en daarna pas bovenstaande uit te voeren, is het wisselgestand gelijk gedefragmenteerd, en blijft ook zo aaneengeschakelt.

Maar of het probleem hiermee opgelost gaat worden, dat zie je pas daarna.

hmms.. beide op 500 gezet maar nu krijg ik nog steeds zelfde foutmelding

Gebruik zelf TotalCommander, met de plugin voor cab files, maar indien het een installshield cab file is, gaat dat niet, alhoewel, hij pakt hem wel uit, maar zitten weer gecompimeerde files in, waar je niets mee kunt.

msn heb ik nu wel, maar goed.. mn pc is net terug van de maker en dan krijg ik meteen weer zon foutmelding bij iets uitpakken beetje vaag

Valt mee, cab files zijn er niet voor bedoeld om ze uit te pakken, die worden gebruikt door setup extensies, zoals MSI of InstallSchield

En meestal kun je de selfextracting setup files er voor verkrijgen, waar alles inzit om te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan