Wisselbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

AKrale

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2003
Berichten
103
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn wisselbestand groter kan maken, ik doe het volgens het boekje maar wordt niet groter dan 20MB ipv 288 tot 1000MB
 

Bijlagen

  • wisselbestand.txt
    2 bytes · Weergaven: 25
Geplaatst door AKrale
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn wisselbestand groter kan maken, ik doe het volgens het boekje maar wordt niet groter dan 20MB ipv 288 tot 1000MB
 

Bijlagen

  • wisselbestand.doc
    30,5 KB · Weergaven: 33
werkt net als xp, ga na configuratiescherm, klikop pictogram systeem. Tabblad Geavanceerd. klik op de knop "prestaties instellingen" wederom op tabblad geavanceerd. klik op "virtueel geheugen wijzigen"

vul begin waarde in en eindwaarde en klik op instellen.

Nogmaals vergeet niet op instellen te klikken. Hoop dat het dan goed gaat anders is er iets anders aan de hand
 
Geplaatst door raymond-hubertu
werkt net als xp, ga na configuratiescherm, klikop pictogram systeem. Tabblad Geavanceerd. klik op de knop "prestaties instellingen" wederom op tabblad geavanceerd. klik op "virtueel geheugen wijzigen"

vul begin waarde in en eindwaarde en klik op instellen.

Nogmaals vergeet niet op instellen te klikken. Hoop dat het dan goed gaat anders is er iets anders aan de hand


ik krijg "wederom op tabblad geavanceerd. klik op "virtueel geheugen wijzigen""

Werkt denk ik toch anders dan XP
 
Geplaatst door AKrale



ik krijg "wederom op tabblad geavanceerd. klik op "virtueel geheugen wijzigen""

Werkt denk ik toch anders dan XP

ik krijg "wederom op tabblad geavanceerd. klik op "virtueel geheugen wijzigen""NIET

Sorry was te snel
 
heb helaas mijn laptop met 2000 niet bij de hand, weet iemand de juiste stappen te benoemen? sorry:8-0:
 
Help

IS ER NOG IEMAND DIE OP DIT PROBLEEM EEN OPLOSSING HEEFT:confused:
 
In Win2000 gaat het als volgt;
Deze Computer>eigenschappen>geavanceerd>instellingen voor prestaties>Wijzigen>min en max instellen en op de knop instellen klikken.
Wel eerst de betreffende schijf aanklikken.
 
Dit heb ik gedaan maar het wordt niet over genomen door het systeem zie bijlage bij eerste bericht
 
Start je de pc daarna wel opnieuw op?

Alle twee je bijlages kan ik niet openen.:(
 
Ik start mijn PC dan ook opnieuw op maar deze neemt het niet over blijft op 20 mb staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan