wisselde verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Hallo Helpers,
ik heb een nw zakenlaptop gekregen, draaiend op Windows 7. deze laptop aangemeld in router,allemaal perfect.
Ik kan ook internet op, alleen zeer regelmatig valt de verbinding met internet weg,en hersteld zich wel, maar is zo lastig.
Icoontje Internet staat onderin beeldscherm en daar komt dan een geel driehoekje te staan.
Kijk ik dan bij de eigenschappen dan wel verbinding met mijn router,maar tussen router en internet symbool staat een roodkruisje, zonder iets te doen komt de verbinding tot stand,om na enkele minuten weer wegvallen.
Ik zit met meerdere pc's en 2 x tab op zelfde router zonder enig probleem.
wie kan mij verlossen van dit probleem.?

Bedankt Kees

Hoi,
wat je even moet nakijken is of bij de energieschema's de netwerkkaart niet is aangevinkt.
Ook bij apparaatbeheer>netwerkadapter(s) zit bij eigenschappen een tabblad energiebeheer, kijk of daar niet aangevinkt staat "de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen"o.i.d.
Ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar dan kun je dat al uitsluiten.

Laatst bewerkt:
goede morgen,
alles van Mik Zjegger gecontroleerd,en vinkje verwijderd bij dit apparaat uitschakelen.
Ook mijn Modem en Router een softreset gegegen, en even dacht ik dat probleem weg was, maar na enkele ogenblikken viel hij weer uit,

MvG Jaikke

Hoi,
ik weet niet of die laptop nieuw is, maar probeer anders de driver v.d. netwerkkaart/adapter te updaten.

laptop is vonkeltje nw.
meestal kreeg ik een afgedankte,maar eindelijk een nw gekregen,de oude werkte altijd veel beter op internet,alleen was die zo traag.
is een HP met een I3 processor.

Ok ook al is hij nieuw, alle updates al gedaan? Incl. de hardwarematige?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan