Wisselknoppen gebruiken bij een niet afhankelijk veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basbrommer

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2005
Hallo,

Via een van de sjablonen (Ledger) wil ik mijn boekhouding bijhouden. Nu ben ik bezig om het formulier Datumbereik rapport te bewerken en wil ik gebruik maken van wisselknoppen (maand, kwartaal, halfjaar en jaar). Alleen weet ik niet hoe ik het resultaat van de wisselknoppen kan vast leggen in een niet-afhankelijk veld. In dit geval dus wil ik het resultaat vastleggen in [begindat trans]. Het andere niet-afhankelijk veld [einddat trans] heb ik als standaardwaarde ingesteld op date(). Wat moet ik doen?

Groeten Bas

Helaas kan ik niet het bestand meesturen (orgineel 580kb, zip 108kb) :mad: Maar het is te vinden bij de sjablonen

Als ik je verhaal goed begrijp, kun je volgens mij beter uit gaan van data (datums) i.p.v. maand, kwartaal of jaar (wisselknoppen). Dit omdat je criteriavelden ook zijn gebaseerd op data (datums) en niet op week-, maandnummers of jaren.

Ik zou het formulier aanpassen en de criteriavelden laten aansturen door een kalenderbesturingselement.

mvg
Charles

Hoi,

Kan je mij vertellen hoe ik dat moet doen? Of misschien weet je waar ik dat kan lezen hoe je iets moet opbouwen?

Groeten Bas

Effe snel iets in elkaar gezet als voorbeeld.

mvg
Charles

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan