wisselvallige voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijnpsv

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Hoi,

een tijdje geleden sprong mijn computer plots uit, sindsdien is hij steeds vaker uitgesprongen en sinds een aantal dagen krijg ik hem nog amper aan. Een enkele keer doet hij het voor ongeveer een minuut maar meestal gaat de computer helemaal niet aan of hij zet maar aan voor nog geen seconde. Ik heb de computer van binnen schoongemaakt en alles opnieuw goed aangesloten maar er is geen verbetering te bespeuren. Ik denk zelf dat dit met de voeding te maken heeft, maar voor het aanschaffen van een nieuwe voeding wil ik er wel zeker van zijn dat hier het probleem zit. Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over verschaffen?

Bvd

Ik ben het met je denkwijze eens.

Ga naar een plaatselijke pc boer en spreek met 'm af dat je een nieuwe voeding koopt en deze zelf plaatst, maar dat deze retour mag als dat niet de oorzaak blijkt te zijn én dat je dan de PC bij hem ter reparatie aanbiedt. Ik denk dat je dan wel een deal hebt.

Als je je voeding meeneemt naar de pc boer dan testen ze hem gratis voor je,is zo gebeurd.Heb ik ook altijd gedaan totdat ik zelf zo'n testapparaatje heb gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan