wissen van geschiedenis van systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

drankprobleem

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Berichten
12
hoi een vraagje hoe wis ik de geschiedenis van systeem herstel
wil een paar herstelpunten van systeemherstel wissen maar hoe doe ik dat . alvast bedankt
 
deze computer > eigenschappen > systeemherstel > systeemherstel voor alle stations inschakelen die moet je aanvinken dan worden je herstelpunten verwijderd.
 
Via het configuratie scherm zijn ook de instellingen van systeem herstel te bereiken.
In die instellingen zit ook een optie "oude herstelpunten verwijderen".
 
alvast bedankt

wie kan my vertellen hoe ik sommigge herstelpunten een voor een kan wissen uit de geschiedenis van systeemherstel en hoe kom ik in de instelling van systeemherstel waar je herstelpunten een voor een kan wissen
 
Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Pas op, ben je wel gelijk al je herstelpunten kwijt! Waarom eigenlijk? Is toch wel handig als er iets fout gaat. Of is het een ruimte-probleem?

Je kan het schuifje wat meer naar links doen wat betreft ruimte reserveren voor je herstelpunten: rechtsklik op Deze computer > eigenschappen > tabblad Systeemherstel, ik heb deze op 8% staan maar dat is voor iedereen persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook via schijfopruiming alle herstelpunten behalve de laatste opruimen.

Start
Programma's
Bureau-accessoires
Systeemwerkset
Schijfopruiming
Tabblad "meer opties"
Systeemherstel opruimen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan