Wisser in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
844
Bij mij staat in de snelstartbalk een wisser. Hiermee kun je alle openstaande vensters in een keer van de desktop minimaliseren.

Bij iemand anders zag ik die wisser niet. Welke optie moet ik aanklikken en waar om ook bij dat andere systeem die wisser te krijgen.

Beide systemen Windows XP Home SP2.
 
Als je de snelstartbalk wel hebt, maar alleen de snelkoppeling om alle vensters te sluiten mist (Bureaublad weergeven - zie bijlage), doe dan het volgende:

Kopiëer onderstaande tekst en plak hem in Kladblok.

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3

[Taskbar]
Command=ToggleDesktop


Sla het bestand vervolgens op in C:\Windows\System32 als Bureaublad weergeven.scf
Klik dan je met je rechter muisknop op het bestand en klik op Kopiëren naar > Bureaublad.
Tenslotte sleep je de snelkoppeling naar je snelstartbalk.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Als je de snelstartbalk wel hebt, maar alleen de snelkoppeling om alle vensters te sluiten mist (Bureaublad weergeven - zie bijlage), doe dan het volgende:

Kopiëer onderstaande tekst en plak hem in Kladblok.

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3

[Taskbar]
Command=ToggleDesktop


Sla het bestand vervolgens op in C:\Windows\System32 als Bureaublad weergeven.scf
Klik dan je met je rechter muisknop op het bestand en klik op Kopiëren naar > Bureaublad.
Tenslotte sleep je de snelkoppeling naar je snelstartbalk.

Guus.

Zo kan het ook, maar op DIT vbs scriptje dubbelklikken lijkt mij toch wat makkelijker. ;)
 
Geplaatst door Jozo
Zo kan het ook, maar op DIT vbs scriptje dubbelklikken lijkt mij toch wat makkelijker. ;)
Ik dacht dat dat alleen de werkbalk snelstarten aanzette.
Is inderdaad een stuk simpeler. :thumb:

Guus.
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon rechts klikken op je taakbalk en kiezen voor Alle vensters minimaliseren - dat werkt altijd, of je de snelstartbalk nu wel of niet hebt ingeschakeld. :)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wat losgemaakt merk ik.

Kan het op dit momen niet uitproberen dus ga ik de diverse links veilig stellen.

Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan