wit scherm bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

smetjeipnetje

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
Ik heb 2 wmv bestanden die ik in powerpoint wil plaatsen. Wanneer ik ze erin plaats spelen ze niet af maar krijg ik een wit scherm wanneer ik er op klik. Kan iemand mij helpen.

wit scherm bij film in Powerpoint

Hoi,

Ik zag je vraag op dit forum, en dat is precies waar ik nu ook mee zit.
Het vervelende: het wmv videobestand heeft het eerst wel prima gedaan, ik heb geen idee welke instelling ik heb aangepast, volgens mij helemaal niks, ik snap er helemaal niks van!
Ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken, heb je hier toevallig al een oplossing voor gevonden?

Zou je me dat dan aub ook door willen geven via pvdspank@wanadoo.nl?
Bij voorbaat dank.
Patrick

Hoi,

Ik zag je vraag op dit forum, en dat is precies waar ik nu ook mee zit.
Het vervelende: het wmv videobestand heeft het eerst wel prima gedaan, ik heb geen idee welke instelling ik heb aangepast, volgens mij helemaal niks, ik snap er helemaal niks van!
Ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken, heb je hier toevallig al een oplossing voor gevonden?

Zou je me dat dan aub ook door willen geven via pvdspank@wanadoo.nl?
Bij voorbaat dank.
Patrick

Het wmv bestand kun je wel gewoon afspelen?

Goeie vraag :-)
Ja, in mediaplayer kan ik het wmv bestand gewoon afspelen.

Vreemd, succes ermee verder, ik hou dit topic wel in de gaten want ik ben er best nieuwsgierig naar.

Ik heb het wmv bestand gewoon geconverteerd naar een andere. Dan gaat het wel. Hopelijk is dit een oplossing. Converteren kan je met veel programma's. Je kan het zelf kiezen.

Goh, nou zie ik het bericht pas.

Het is bij mij gelukt, maar vraag me niet waarom.

Het wmv bestand was verder gewoon goed, daar heb ik niks aan gedaan.
Door een defecte harddisk heb ik mijn hele systeem opnieuw moeten installeren, inclusief Windows en Office. En guess what? het doet het nu wel gewoon.

Een typisch geval van "vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan" dunkt me.

Allen bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan