wit scherm bij openen site

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimderon

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Ik heb een probleem met de website amstelsuperprof.nl Steeds als ik deze site wil openen krijg ik een wit scherm en staat er onderin gereed. De pagina deed het tot dan toe gewoon goed, maar toen heb ik mijn computer een beetje opgeruimd en daarna deed de pagina het niet meer (ik weet niet of het er wat mee te maken heeft). Verder heb ik ook last van popups en ads terwijl ad aware en spybot niets kunnen vinden. Zo staan er bepaalde woorden groen onderstreept en gelinkt naar een bepaalde zoekpagina (misschien heeft dat er iets mee te maken. Ik zou in ieder geval graag willen weten waarom die site het niet meer doet bij mij en wat ik eraan kan doen,

bij voorbaat dank.

Geplaatst door wimderon
het gaat er mij vooral om dat die site weer gaat werken...

en aangezien je schrijft over een zoekpagina waarnaar je verwezen wordt en over pop-ups en ads, is het probleem vrijwel zeker te wijten aan spyware. Aangezien AdAware en Spybot deze blijkbaar nog niet vinden, kun je het beste Gezina's advies opvolgen.

Zie dan alsnog mijn post, wat je daarnaast nog kan doen is je IE op staandaard-instellingen te zetten. In IE/Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging. Leeg eveneens je cache, tabje Algemeen: klik op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.

Ik zie de site www.amstelsuperprof.nl voor een deel maar dat komt omdat ik alle ActiveX-jes heb uitgeschakeld.

bedankt. Met de optie ad blocking uit doet alles het wel normaal. Het is alleen raar dat voorheen alles wel goed functioneerde met die optie gewoon aan

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan