Wit scherm bij opstarten Packard Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

laguwl

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
DEZE IS ONDERTUSSEN OPGELOST!!!
Haloo mensen,
Ik heb een probleem met mijn Packard Bell!
Ik heb hem ongeveer 1 maand, en die heeft altijd perfect gewerkt nooit problemen, ben er altijd voorzichtig mee omgegaan en is dus nooit gevallen ofzo.
Toen ik hem gisteren wou opzette kwam er meteen een wit scherm, waardoor ik dus niets zie...
ik heb de laptop dan aangesloten aan een extern scherm en daar kreeg ik dan wel beeld...
Kan iemand mij mss zeggen wat juist het probleem is??
dank uu

OPLOSSING;
Ik heb geen ticket gevonden of niets en omdat ik de laptop snel nodig had,
heb ik hem ergens binnen gedaan en lag het probleem aan de backlight converter
ik heb hem dan laten repareren, het was wel moeilijk voor de maker om de juiste type convertor te vinden
maar eind goed al goed

Laatst bewerkt:
mee terug naar de winkel een product hoort niet na een maand kapot tegaan

mee terug naar de winkel een product hoort niet na een maand kapot tegaan

ik zou er heel graag terug naar de winkel mee willen gaan, maar de laptop werd dus gekocht in het begin van de solden... in carrefour,er werd gezegt da het eigelijk 7dagen geldig is om mee terug te komen?
en daardoor da we het bewijs niet meer hebben, ik denk dat het een soort stockverkoop was ofzo ? daarom dat ik nu hier en daar rond vraag wat het probleem mss kan zijn en dan kan ik naar iemand die me kan helpen bij het herstellen?

Als het even kan inderdaad terugbrengen, maar ik weet niet hoe je de laptop gekocht hebt, want het is nogal onduidelijk.

Als het even kan inderdaad terugbrengen, maar ik weet niet hoe je de laptop gekocht hebt, want het is nogal onduidelijk.

Dus de eerste dag van de solde, heeft mijn vader dus een laptop gekocht bij Carrefour,
de laptop was dus nog met plastiek en doos, en de programmas ware dus nooit gebruikt binnen in de laptop.
De man in de winkel zei dat mijn pa 7dagen heeft om die terug te brengen (ik denk dus dat dat hun soort garantie is), en ja na een maand heb ik dus een wit scherm bij het opstarten..
daarom ben ik dus opzoek naar een makelijke en mss goedkope oplossing...

Solde en Carrefour komen me nog steeds niet bekend voor.
Maar wat de laptop betreft: je hebt garantie voor minstens een jaar staat in de wet, dus garantie heb je zeker.

Solde en Carrefour komen me nog steeds niet bekend voor.
Maar wat de laptop betreft: je hebt garantie voor minstens een jaar staat in de wet, dus garantie heb je zeker.

is dat gwn een ticket met de prijs erop ?,

Is wat gewoon een ticket met een prijs erop?

Is wat gewoon een ticket met een prijs erop?

Volgens de nederlandse wetgeving heb je 2 jaar garantie op electronische apperatuur na aankoop.
in belgie is dat volgens mij minimaal 1 jaar (kan ook 2 jaar zijn), als je nog het aankoopbewijs hebt (kassabonnetje) moet je nog altijd bij de verkoper aan kunnen kloppen voor reperatie of omwisseling van het product.

als je op een extern scherm wel beelt krijgt en je eigenscherm de hele tijd wit blijft is er kennelijk iets defects met je scherm..

ik zou gewoon met de laptop terug gaan naar de verkoper. mocht je geen aankoopbewijs meer hebben kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Packard Bell.

Greetz
Demper

Volgens de nederlandse wetgeving heb je 2 jaar garantie op electronische apperatuur na aankoop.
in belgie is dat volgens mij minimaal 1 jaar (kan ook 2 jaar zijn), als je nog het aankoopbewijs hebt (kassabonnetje) moet je nog altijd bij de verkoper aan kunnen kloppen voor reperatie of omwisseling van het product.

als je op een extern scherm wel beelt krijgt en je eigenscherm de hele tijd wit blijft is er kennelijk iets defects met je scherm..

ik zou gewoon met de laptop terug gaan naar de verkoper. mocht je geen aankoopbewijs meer hebben kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Packard Bell.

Greetz
Demper

Oke, dank u ik zal dan proberen om het ticket te vinden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan