Wit scherm laptop, slecht contact?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter MXL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MXL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2015
Mijn laptopscherm is na haperen nu helemaal wit, soms zwart en grijs knipperend.
Het ziet er naar uit dat hij ergens in mijn scherm niet goed contact maakt, gezien het feit als ik rechts onderin de voorkant en achterkant iets tegen elkaar aan druk hij gewoon weer perfect werkt. Bij loslaten dan natuurlijk weer niet...

Is dit redelijk eenvoudig op te lossen?

Mvg,
MXL

Hallo

Flatcabeltjes niet goed ingedrukt in de connectoren ???

Slotjes connectoren niet vergrendeld/losgekomen ???

Connectoren losgekomen na valpartij ???

Gedeeltelijk van het motherboard losgekomen g.p.u. door oververhitting (niet op regelmatige basis zuiver/stofvrij gemaakt ???)

Allemaal mogelijkheden , concretere nuttige info geven --> niet mogelijk met de door u summier geleverde info.

Jammerlijk genoeg ... zelfs geen vermelding merk/typenr/ouderdom van deze laptop

Concreet:

Wit scherm ---> (t.f.t. paneel krijgt voedingsspanning , maar geen data aangeboden).

Peter

Voordat je het scherm open maakt... laat de accu er een tijd uit.... op de inverter kabel staat een vrij hoge spanning en die wil je niet voelen als je per ongeluk een blank deel aanraakt. Vervolgens wat Peter beschrijft doen. waar hij ook nog prima op/aanmerkingen heeft eer je verder kunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan