Wit Scherm Samsung E250

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick_9312

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Hey allemaal,

Ik heb een probleem, Sinds ik vanochtend wakker werd en ik op mijn mobiel wou gaan kijken hoelaat het was, merkte ik dat het scherm wit was en wit bleef. Alles geprobeerd gelijk, batterij eruit gehaald en erin gedaan etc. Maar elke keer al start je de telefoon hoor je gewoon het geluid en de toetsen en je kan gewoon alles doen alleen het scherm blijft wit. Hij is dus niet gevallen ofzo of waterschade want het was puur toen ik wakker werd, avond dat ik ging slapen deed alles het nog.

Weet iemand hier een oplossing voor?? Of MOET ik hem laten repareren?/

Heb ook iets gehoord over Ribbon flex ofzo dat je moet aansluiten om het op te lossen maar moet je ook kopen. Dus ik vroeg me af of er ook een andere manier mogelijk is.

Alvast Bedankt voor jullie hulp. Patrick

ik zit met hetzelfde probleem!!

Hey allemaal,

Ik heb een probleem, Sinds ik vanochtend wakker werd en ik op mijn mobiel wou gaan kijken hoelaat het was, merkte ik dat het scherm wit was en wit bleef. Alles geprobeerd gelijk, batterij eruit gehaald en erin gedaan etc. Maar elke keer al start je de telefoon hoor je gewoon het geluid en de toetsen en je kan gewoon alles doen alleen het scherm blijft wit. Hij is dus niet gevallen ofzo of waterschade want het was puur toen ik wakker werd, avond dat ik ging slapen deed alles het nog.

Weet iemand hier een oplossing voor?? Of MOET ik hem laten repareren?/

Alvast Bedankt voor jullie hulp. Patrick

gister begon mijn toestel (sony ericsson w550i) met rare dingen te doen, starte op, viel weer uit start weer op enz en zonder dat ik er verder wat aan deed!! :s
na een half uur gaf hij alleen maar wit scherm als ik hem opstarte. bah ik ben nu niet meer bereikbaar, en kan anderen ook niet meer bereiken!

is er evt ook een mogelijkheid om de gegevens er nog af te halen??

WHELP!

grobegni.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan