• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Witregels in excelcel weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basenjo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2014
Hallo,

Ik heb witregels in een cel als ik het document print of printvoorbeeld op scherm bekijk. Als ik gewone beeldopmaak heb dan zie ik deze regels niet. Weet iemand hoe dit simpel te verwijderen is of hoe dit komt?

Groetjes jolanda

Bijlagen

Ik heb hem geprint en hij ziet er bij mij op de print hetzelfde uit als op mijn scherm.
Kun je iets specifieker zijn?

Groeten Marcel

Als je in zoemt zie je de lege regels ook
Handmatig de rijhoogte aanpassen is een optie.
Waarom excel dit doet weet ik niet; misschien dat het iets te maken heeft met het aantal karakters in die cel.

Ik zie nu wat je bedoelt, ik heb helaas geen idee wat dit veroorzaakt.

Groeten Marcel

Volgens mij heeft het te maken met het lettertype.
Als je een truetype lettertype neemt, dan heb je volgens mij geen problemen.

Groet,

Joske

Wat is een truetype lettertype? Heb je een voorbeeld hiervan?

Groetjes Jolanda

Hi,

Kijk bij je lettertype (er staat dan meestal TT bij)

Groeten,

Joske

Het document is in Arial en hier staat TT voor dus dat is het niet.

Omdat we sommige onderdelen in dit werkprogramma in- en uit willen klappen door middel van groepperen.

Misschien ligt het aan je vertikale uitlijning, zie rode circel in bijlage.

Bijlagen

• Alignment.jpg
    Alignment.jpg
    106,8 KB · Weergaven: 166
Als ik hem naar boven uitlijn blijft het het probleem... Ik heb ergens gelezen dat het te maken heeft met tekst terugloop en automatische rij hoogte. Maar een oplossing ben ik nog niet tegen gekomen.

Groeten Jolanda

Als het 'vertical alignment' op 'Justify' of 'distributed' (heel is dit de engelse benaming) zet is het probleem verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan