Witte icoontjes MS Office 07

Status
Niet open voor verdere reacties.

CapEsiouS

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
10
Heb een probleem met MS Vista Ultimate en MS Office 07..
Namelijk, ik heb alleen maar witte icoontjes van Microsoft Office 2007.
De snelkoppelingen werken niet meer. En de documenten die ik op
heb geslagen krijgen ook witte icoontjes.

Hoe kan dit? Dit probleem is eigenlijk begonnen toen ik er Adobe
Acrobat Reader op me laptop installeerde..
Heeft iemand een idee..??? :confused:
 
Heb je Office al proberen te herstellen? Zo te horen liggen je bestandsassociaties in de kreukels.
 
CD-tje erin, installatie opnieuw uitvoeren, kiezen voor herstellen.
 
Om welke bestanden gaat het precies?

Het gaat om alle MS Office 2007 bestanden en de snelkoppelingen die bij het start-menu staan. Alle koppelingen van MS Office 2007 werken niet. Heb bijvoorbeeld word-documenten op me bureaublad staan maar deze hebben alleen witte icoontjes. Deze kan ik wel gewoon openen. De snelkoppelingen in het menu start doen het gewoon weg niet, moet deze gewoon uit de originele map openen.. heel vreemd. :(
 
Hmm.. Verwijder Office eens volledig, inclusief updates (CD-tje erin, kiezen voor verwijderen) en start opnieuw op. Daarna opnieuw installeren.

Werkt dit?
 
Hmm.. Verwijder Office eens volledig, inclusief updates (CD-tje erin, kiezen voor verwijderen) en start opnieuw op. Daarna opnieuw installeren.

Klinkt misschien heel raar, maar ik kan MS Office niet de-installeren. Heb het precies gedaan zou je zei. Maar daarna start ik opnieuw op en staat de volledige installatie er nog op. Heel vreemd allemaal.. Kga denk ik toch maar voor een complete herinstallatie omdat er nog meer programma's niet meer denderend werken op me laptop. Toch bedankt!!
 
Als dat jouw oplossing is: succes ermee.

Mocht je nog hiermee verder willen worstelen dan hoor ik het wel :).
 
Bij mij precies hetzelfde probleem, witte icoontjes voor alle office 2007 bestanden die k heb gemaakt of heb opgeslagen. Is er al iemand die een oplossing heeft gevonden (behalve heel office dr af te gooien en opnieuw te installeren) ? Bvd
 
Deze topic heeft zijn houdbaarheidsdatum overschreden Topic gaat om die reden op slot. Tevens graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.
 
vraag is van 2007.
Maak maar een eigen vraag aan.
Deze zit nu op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan