Witte pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingeleeuw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Telkens krijg ik een witte pagina, mijn werkbalk verdwijnt dan.
Moet ik de windows knop drukken, zodat mijn werkbalk weer tevoorschijn komt, en dan op bureaublad klikken, dan kom ik wel op mijn bureaublad, maar de witte pagina kan ik niet verwijderen door de pagina te sluiten. Heb al systeemherstel gedaan, en cc cleaner erover heen. Maar niets helpt. Nog even als de witte pagina tevoor schijn komt, dan schakelt hij ook de beveiligde modus uit, en bij de andere pagina's niet.
Vind dit zeer irrietant.

Groetjes Inge

een witte pagina in wat? in internet? of opent zich gewoon willekeurig iets?

probeer is je vraagstelling te verbeteren

Het is inderdaad een internetpagina, met onderin het wereldbolletje van internet, met daarnaast de beveiligde modus, op de witte pagina uitgeschakeld. En op andere internetpagina's is het ingeschakeld. De witte pagina blijft, kan het niet weg krijgen, terwijl ik op de andere internetpagina's gewoon kan door surfen. Dus kan de witte pagina wel naar achteren krijgen. Maar als ik de werkbare internetpagina sluit, blijft de witte over. En dan moet ik via de windowsknop op mijn bureaublad komen..
Hoop dat ik het nu beter heb uitgelegd.

Groetjes Inge

ik heb het nog nooit eerder gehoord hoor... maar ik denk dat het iets van spyware zou kunnen zijn... heb je een goede virusscanner geinstalleerd? zo ja laat die dan even een scan doen (vaak door met de rechtermuisknop op het icoontje rechtsonderin te drukken en dan te kiezen voor een scan)... werkt dit niet probeer dan eens met je rechtermuis op de pagina (de witte) te klikken en kijk naar de eigenschappen, dan kan je waarschijnlijk wel zien van welke website hij af komt...

probeer overigens ook eens schijfopruiming ofzo, en verwijder alle tijdelijke/offline internet bestanden etc

Zou inderdaad spyware of iets dergelijks kunnen zijn maar zet IE eens terug naar zijn standaardinstellingen op probeer eens met een andere browser op het internet te surfen zoals firefox, chrome, safari,...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan