Witte schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn10

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Ik heb vanmiddag bij mijn schoonvader op zijn computer norton 2005 gezet. Na een volledige scan op virussen, die hij niet vond, doet de computer erg vreemd. Op het internet krijgt hij bij zijn startpagina maar een aantal regels te zien en de rest niet. Ga je naar een andere website dan is deze wel volledig. We hadden daarom een systeemherstel gedaan naar gisteren en sindsdien is het helaam mis. Als we nu systeemherstel aanklikken krijgen we een wit scherm met niks erin. Als ik naar gebruikersaccount ga hetzelfde en bij "start" 'zoeken" ook wit scherm. Ik kan dus niet meer terug naar vandaag. Veilige modus geprobeerd, ook dat helpt niet.
Als ik de cdrom van windows xp erin doe voor een herstel breekt hij meteen af met de mededeling dat de software op de computer nieuwer is en de installatie afgebroken wordt.
Heb ook met opstarten F8 gebruikt om de laatste juiste instellingen te pakken maar dit doet het ook niet.
wat moet ik doen???????

de computer loopt ook steeds vast

Laatst bewerkt:
Bandit, ik kan niet een week terug omdat ik alleen maar een wit scherm krijg en dus helemaal geen datum kan kiezen. Helaas

Zippe, ik ga het vandaag wel proberen wat jij zegt. Je hoort het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan