Witte strepen en andere problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffi1977

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Berichten
6
hoi,

ik zit al een tijdje met een probleem waar k geen oplossing voor vind. Een tijd geleden liep de pc vast tijdens een spel, konden we echt niks meer doen behalve alles eruit gooien en win xp terug installeren.
Tijdens t opstarten kwam t eerste probleem al, kregen we allemaal witte strepen op t scherm, die na t iopstarten wel waren verdwenen.
Toen bleek dat we geen geluid meer hadden maar dat heb ik ondertussen weten op te lossen.
Maar nu heb ik nog steeds een probleem: bij t scrollen blijft de pagina gewoon hangen en spellen spelen kan ook gewoonweg nog niet omdat hij geen hardware vindt, dus heb ik de site van medion geopend en daaar mijn pc ingetikt en videokaart, had ik het eindelijk gevonden wou k hem installeren, liep de hele pc terug vast.....:evil:
Ik ben echt ten einde raad, zou t kunnen dat mijn videokaart stuk is??
asje kan iemand me helpen??

groeten,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
download het programmatje everest home.
kijk wat voor videokaart je hebt en download daar de goede drivers voor.
vooral omdat het scrollen niet goed gaat lijkt het er op dat je de driver nog niet hebt.

voor de rest hebben we de rest van je systeem ook nodig als je er niet uit komt, i dan zoek ik wel drivers
 
hoi,

ik heb mijn videokaart al opgezocht via everest home en daar bleek dat ik een nvidia corp geforce 6700 xl heb.
Ik heb dan ook de driver opgezocht en geprobeerd hem te installeren, maar daar gaat t elke keer fout, de pc loopt elke keer vast en moet ik echt alles opnieuw installeren.
Ik heb het al twee maal geprobeerd omdat ik dacht dat ik iets fout deed, maar blijkbaar niet....
Een eerlijk gezegd durf ik het voor een derde keer niet meer....
in ieder geval alvast bedankt!:D

oh ja wat ik nog was vergeten, de rest van mijn systeem van de pc.
zelf ken ik er heel weinig van dus laat maar weten als je nog iets nodig hebt.
mainboard: MSI MS7204
chipset: Intel i945P
processor: Intel Pentium D830@3000mhz
Physical memory: 1024 Mb
Videocard: Nvidia Corp geforce 6700 XL
Harddisk: ST3250824 AS (250Gb)
Networkcard: Realtek Semiconductor
videocontroller VGA
SM buscontroller
windows xp home edition
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik op die link heb geklikt, mag ik dan gewoon uitvoeren klikken of heb ik dan de kans dat mijn pc weer compleet blokkeert of kan dat dan nog niet?
 
ik ben er ook uit welke foutmelding hij steeds heeft bij t proberen opstarten van spellen, misschien dat je daardoor ook meer weet waaraan het allemaal ligt

hardware driver error
could not initialize direct draw

groeten
 
gewoon op die link klikken en dan uitvoeren, dat met die hardware is waarschijnlijk een driver probleem, dus probeer maar eens.
 
ok k heb dus op die link geklikt en uitvoeren met t zelfde resultaat, heel mijn pc blokkeert, k hoor hem wel nog draaien maar mijn beeldscherml valt opeens uit en krijg hem niet meer aan, op geen enkel manier
zou t niet kunnen dat mijn videokaart gewoon kapot is?
 
dan zou kunnen, heb je een onboard videokaart? zo ja probeer die dan.

en kijk ook een naar wat voor temperaturen je pc heeft, dat kan met everest als je dit geinstalleert krijgt.
ook kan je dit in de bios zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan