Witte UTP kabel, waar te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco_k

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Weet iemand een winkel waar ik witte UTP kabels kan kopen? Zoeken in de Pricewatch van Tweakers.net mocht niet baten.

Ik denk dat verf loslaat. Dat is niet de meest ideale oplossing.

Alvast bedankt.

Je denkt dat verf loslaat? Wat bedoel je hiermee??

UTP kabels kan je denk ik wel bij iedere computerboer kopen. En bij pricewatch staat t wel gewoon hoor --> Check deze link

Groetjes

Geplaatst door marco_k
Weet iemand een winkel waar ik witte UTP kabels kan kopen? Zoeken in de Pricewatch van Tweakers.net mocht niet baten.

Ik denk dat verf loslaat. Dat is niet de meest ideale oplossing.

Alvast bedankt.
De meeste gekleurde kabels zijn niet geverfd (veel te duur), maar door kunststof met een kleurstof geisoleerd.

Ik denk dat marco_k de kabel in het zicht krijgt over een witte muur en daarom dus ook een witte kabel wil en aangezien het meerendeel van de UTP licht grijs zijn, kan ik me z'n vraag wel voorstellen.
Maar marco_k heb je wel eens aan een dun kabelgootje gedacht, deze zijn er dus in het wit en zelfklevend.

Iedere computerwinkel verkoopt wel UTP kabels ja, maar alleen dan groene, gele, rode en blauwe.

Als ik die kabel zelf ga verven denk ik dat dat los gaat laten vanwege het gladde oppervlak van zo'n kabel.

En maestro12: Weet je nog bij welke toko je die kabel gekocht had? Of zo maar van een particulier of zo?

In de pricewatch staan wel een stapel kabels, maar als je zoekt (Ctrl+F) op wit of white, dan zie je geen witte UTP kabels van 15 meter. Zelfs bij een grote winkel als Informatique hebben ze geen witte kabels (Zie: http://shop.informatique.nl/cgi-win/artovz.exe?g=NWKA)

Een kabelgootje is idd wel een goeie optie! Ik ben vanmiddag ff naar de bouwmarkt geweest en ze hadden daar wel een handig systeempje voor de kabels, maar het bevestigen aan de plint ziet er niet uit. Misschien toch overzetplinten dan maar...

Maar nogmaals, een witte kabel zou het beste zijn!

Tof, zo'n blauwe, groene, rode en gele kabels!! Ik heb er nog nooit andere dan "gewone" wit-grijse kabels gezien.
Zo'n gekleurde kabels kan ik misschien goed gebruiker hier in m'n patchkast... ;)

Dus om effe op jouw vraagje te antwoorden. Ik weet niet hoe het gaat in Nederland, maar hier vindt je idd wel op elke hoek een computerwinkel met voorgemaakte witte UTP-kabels... :)

Ik ben uiteindelijk toch maar voor een beetje gebroken wit / grijze gegaan, met meters overzetplint eroverheen. Echt wit was (haast) niet te krijgen.

Inmiddels draait m'n netwerk als een trein evenals m'n ADSL verbinding!

Bedankt voor de hulp allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan