wizard afbeeldingen laden

• Onderwerp starter Onderwerp starter dvham
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Als ik mijn cf kaartje in mijn kaartlezer stop dan krijg ik een keuze scherm, dan kies ik altijd Afbeeldingen naar een map kopieren. Als ik daar op geklikt heb gebeurd er verder niets meer. Krijg gewoon die laadt wizard niet meer. Ik vind dit erg vervelend omdat dit erg makkelijk werkt.

Hoop dat iemand wat weet

Dave

Als ik goed begrijp wat je bedoeld komt er niets tevoorschijn bij het inpluggen van een cf kaartje, of in ieder geval niet de wizard. Je kunt kijken bij de eigenschappen van de betreffende kaartlezer (dus via deze computer en rechts klikken op de kaartlezer) en dan bij het tabblad automatisch afspelen kun je een actie selecteren, daar zal denk ik die wizard die je gebruikt wel bij staan. (Bij het soort media dan wel even afbeeldingen kiezen in het eerste keuzemenu)

Ik krijg wel dat scherm als ik mijn kaartje erin stop. Alleen als ik dan op afbeeldingen kopieren klik dan gebeurd er vervolgens niks. Dat had ik toch duidelijk omschreven?

Sorry, zo heb je het inderdaad omschreven, had het niet helemaal goed gelezen :o
Helaas weet ik dan ook geen oplossing voor het probleem.

Ik hoop dat iemand mij nog kan helpen met dit probleem want met andere programma's loopt t helemaal niet. Ik laadt nu gemiddeld 2 a 3000 foto's maar de nummering loopt helemaal in de soep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan