• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wizard afdruk samenvoegen ook mogelijk voor xls bestanden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swacar185

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Berichten
75
Ik heb in excel een bestand aangemaakt dat als sjabloon kan dienen en waar een reeks cellen ingevuld worden naargelang de inhoud van een variabel veld.
Als ik dit bestand nu op papier aan een aantal mensen ( gegevens in een ander adressenbestand ) wil sturen, zou het handig zijn moest dit kunnen met afdruk samenvoegen zoals in word. Blijkbaar kan dit niet ? Heb ook al geprobeerd om eerst het bestand in word te openen en vervolgens via afdruk samenvoegen verder te gaan, maar dan ben ik blijkbaar telkens de opmaak kwijt ?
Iemand een oplosing aub ?
Dank bij voorbaat
 
Als je gekoppeld plakt in Word verlies je toch je opmaak niet? Daarna samenvoegen met het adressenbestand werkt dan.
 
Als je gekoppeld plakt in Word verlies je toch je opmaak niet? Daarna samenvoegen met het adressenbestand werkt dan.

Bedankt voor de reactie.
Intussen lijkt nu zelfs gewoon kopieren en plakken in word ook te lukken, daarstraks niet ?
Maar hoe dan ook, ik had gekoppeld plakken niet direct gevonden , omdat ik dacht dat dit in word ook via de re muisknop te bereiken was ipv via bewerken.
Toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan